موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

عکس داماد سردار سلیمانی

عکس داماد سردار سلیمانی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 18:58

زینب مغنیه دختر شهید والا مقام حزب الله لینان عماد مغینه که در سال 2008 توسط اسرائیل در بیروت ترور شد با انتشار عکسی در صقحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج رضا صفی الدین با زینب سلیمانی داد.

تست شخیصت شناسی

5-2-300x190.jpg

به گزارش نبض بازار، زینب مغنیه دختر شهید والا مقام حزب الله لینان عماد مغینه که در سال 2008 توسط اسرائیل در بیروت ترور شد با انتشار عکسی در صقحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج رضا صفی الدین با زینب سلیمانی داد.

سیدهاشم صفی‌الدین ،پدرشوهر زینب سلیمانی کیست؟

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی‌ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می‌دانند. هاشم صفی الدین بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

هاشم صفی الدین پدر سیدرضا صفی الدین ، روحانی برجسته متولد ۱۹۶۴ در دیر قانون النهر لبنان ۵۶ ساله رئیس اجرایی حزب الله لبنان و مبارز لبنانی است که سالها با سید حسن نصرالله همکاری دارد و نسبت فامیلی نیز با سید حسن نصرالله دارد و احتمال میرود که فرزندش نیز مانند پدرش از مبارزان و اعضای حزب الله لبنان باشد.سید رضا صفی الدین ، اهل لبنان و فرزند سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب لبنان است که تاکنون نام و عکسی از او منتشر نشده است و پدرش از روحانیون برجسته و مدیران ارشد حزب الله لبنان است

704635_611.jpeg

همچنین زینب سلیمانی ، فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی متولد دهه ی ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او در یکی از رشته های علوم انسانی در دانشگاه شهید بهشتی به تحصیل پرداخته است! لازم به بیان است زینب دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی، یک خواهر بزرگ تر از خود و همچنین دو بردار بزرگ تر از خود به نام های محمدرضا و حسین دارد.

همچنین بخوانید:

بیوگرافی سید رضا صفی الدین همسر زینب سلیمانی + خانواده

بیوگرافی زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی+نام همسر

عکس تازه داماد و تازه عروسی که در آتش سوزی کلینیک سینا فوت کردند

دختر سردار شهید سلیمانی بعد از شهادت پدرش دلنوشته ها و متن های دلتنگی زیادی در فراق پدرش در پیج اینستاگرامش به اشتراک میگذاشت و حالا با خبر خوش ازدواجش بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این خبر را خوش دانستند.

5-2.jpg

از پشت پرده ها بیشتر خواهید شنید با ما همراه باشید

موضوع: ازدواج زینب سلیمانی با پسر معاون حزب الله

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر