تست شخیصت شناسی

اینستاگرام شجاع خلیل زاده و همسرش

اینستاگرام شجاع خلیل زاده و همسرش

نویسنده : معین | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 00:23

179892_329.jpg

تست شخیصت شناسی

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدافع 31 ساله پرسپولیس که طرفداران زیادی نیز دارد در اواخر سال گذشته خبر ازدواجش توسط مهرداد مینانوند منتشر شد در ادامه این خبر نگاهی بر زندگی این ستاره پرسپولیس خواهیم داشت همچنین اینستاگرام شجاع خلیل زاده و همسرش را خواهیم آورد. 

ازدواج شجاع خلیل زاده 

 مهرداد میناوند در اسفند سال 98 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتشار عکسی از شجاع خلیل زاده در استوری اینستاگرامش خبر از ازدواج مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران داد.

 شجاع خلیل‌زاده که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته درباره انتشار خبر ازدواجش گفت: حدود ۱۰ روز قبل مراسم عقد را برگزار کردیم، با این حال نمی‌خواستم این مسئله رسانه‌ای شود که میناوند آن را در اینستاگرام اعلام کرد. وی افزود: قصد دارم مراسم عروسی خود را بعد از پایان لیگ برگزار کنم و می‌خواستم همان زمان این موضوع را اعلام کنیم. دنبال این هستم که مراسم عروسی‌ام را در جزیره هاوایی برگزار کنم! البته این را به شوخی گفتم مراسم عروسی ما در تهران برگزار خواهد شد.

179899_479.jpg

179895_924.jpg

همسر شجاع خلیل زاده کیست؟

برخی منابع در شبکه های اجتماعی می گویند همسر شجاع خلیل زاده یکی از اقوام سروش رفیعی است.

179897_621.jpg
خبر ازدواج شجاع خلیل زاده، مدافع تیم پرسپولیس روز گذشته (شنبه) رسانه ای شد و یک سوال ذهن طرفداران این مدافع متعصب سرخپوشان را درگیر کرد که همسر شجاع خلیل زاده کیست؟

هرچند خلیل زاده خود می گوید قصد نداشته خبر نامزدی اش را رسانه ای کند اما حالا ماجرای ازدواج این بازیکن به یکی از پربحث ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

یکی از ابهاماتی که تنها در منابع مجازی می توان به پاسخ آن دست یافت اطلاعاتی در خصوص همسر شجاع خلیل زاده است.

برخی منابع در شبکه های اجتماعی از جمله صفحات اینستاگرام هواداران پرسپولیس می گویند همسر شجاع خلیل زاده یکی از اقوام سروش رفیعی است.

طبق اطلاعات بدست آمده نازنین رفیعی، دختر عموی سروش رفیعی، همسر شجاع خلیل زاده است.

179900_212.jpg

179893_594.jpg

اینستاگرام شجاع خلیل زاده و همسرش

179901_184.jpg

shoja_khalilzadeh

بیوگرافی و زندگینامه شجاع خلیل زاده

نام :شجاع
نام خانوادگی :خلیل زاده
تاریخ تولد :24 اردیبهشت 1368
محل تولد :بابلسر
باشگاه فعلی :پرسپولیس تهران
شماره پیراهن :3
پست :دفاع وسط
شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده در سوپرجام پرسپولیس

شجاع خلیل زاده (زاده 24 اردیبهشت 1368 - بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. او هم اکنون عضو باشگاه پرسپولیس تهران می باشد.

179898_701.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون