موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

موسسه خیریه بهشت جاوید گیلان

موسسه خیریه بهشت جاوید گیلان

نویسنده : پیمان | زمان انتشار : 01 تیر 1400 ساعت 02:43

تست شخیصت شناسی

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مریم صلحی مدیر موسسه خیریه لبخند جاوید خزر در خصوص فعالیت های این موسسه در بهمن ماه جاری به خبرنگار ما گفت : این موسسه به لطف خدا و همت هیات مدیره و کمک خیرین و نیکوکاران عزیز توانسته تا کنون در خصوص کمک به همنوعان و نیازمندان تحت پوشش خود قدم های خوبی بردارد.

وی افزود :  در شروع بهمن ماه امسال به لطف خدا و یاری خیرین عزیز توانستیم ازطریق شناسایی موسسه خیریه ،  یکی از دختران خانواده ی کم درآمد را که بدلیل نداشتن هزینه مدت دو سال از رفتن به مدرسه باز مانده بود را دوباره به تحصیل برگردانیم و  به آرزوی این دختر  که بازگشت به مدرسه بود جامه عمل بپوشانیم.

 صلحی ادامه داد : تمامی هزینه های این عزیز را موسسه لبخند جاوید خزر برای ادامه تحصیل تقبل کرد و امید است در این راه خطیر خیرین عزیز نیز ما را  به مانند همیشه همراهی کنند.

صلحی همچنین به تشکیل کلاس ومیزخدمت درمناطق حاشیه نشین رشت اشاره کرد و گفت :  توسط مدیرعامل خیریه برای حل مشکلات مردم وکمک به آنها و توانمندکردن زنان سرپرست خانوار درمنطقه سلیمانداراب میز خدمت برگزار شد و این روند ادامه دارد.

وی افزود : طبق طرحی که خیریه لبخند جاوید خزر در خصوص استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد به استانداری و وزارت کشورارایه کرده در جشنواره ی نوجوانان مستعد که با حضور دکتر اکبری ریس مشارکتهای اجتماعی وزارت کشور ، دکتر حاجیان و مدیرکل اموراجتماعی استانداری برگزار شد  ،طرح مذکور به عنوان یکی از  طرحهای منتخب استانداری اعلام گردید و کودکان و نوجوانان برگزیده دررشته های ورزشی، پژوهشی ،فرهنگی وصنایع دستی انتخاب وجوایزی به آنها اهدا شد و موجب افتخار ماست.

صلحی همچنین به سایر خدمات این موسسه اشاره کرد و اذعان داشت : تعمیرسقف یکی ازنیازمندان توسط موسسه لبخند جاوید خزر به مبلغ دو میلیون تومان و ارایه وام هرسه ماه یکبار به جوانان بدون دریافت سود از دیگر اقدامات این موسسه بوده است.

وی در خصوص برنامه های این موسسه گفت : در تاریخ هشتم بهمن ماه جاری از سوی موسسه لبخندجاوید خزر و موسسه پویش مهر باکمک جناب سروان وحیدی درمنطقه سلیمانداراب کارگاه آموزشی پیشگیری اعتیاد برای آگاهی خانواده ها جهت شناسایی موادمخدرواثرات مخرب آن تشکیل شد که مورد استقبال بسیاری ازخانواده ها وفرزندان آنان قرارگرفت .

وی ادامه داد : جا دارد در اینجا از جناب سروان وحیدی قدردانی کنم که در این امر مهم موسسه را یاری کردند .

صلحی تاکید کرد : در صورت تمایل و علاقمندی خیرین این امکان وجود دارد که کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد بصورت رایگان برای عموم برگزار شود.

وی در پایان با تشکر از همراهی خیرین عنوان کرد : نیکوکاران عزیز می توانند با واریز کمک های خود به شماره کارت 6104337865103178 بنام موسسه خیریه لبخند جاوید خزر و یا با مراجعه به دفتر موسسه به آدرس رشت خیابان طالقانی مسجد چمارسرا نبش کوچه میرآقا، ما را در کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند یاری رسانند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر