موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

بازی محمدرضا فروتن در مانکن

بازی محمدرضا فروتن در مانکن

نویسنده : پیمان | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 11:54

نویسنده سریال «مانکن» درباره شخصیت اخگر با بازی محمدرضا فروتن توضیحاتی را ارائه داد و اعلام کرد که «دوست داشتم او را قاضی فاسد اخراج شده تصویر کنم که مخالفت شد!»

تست شخیصت شناسی

به گزارش ایسنا، بابک کایدان ـ نویسنده سریال «مانکن» و «دل» ـ شامگاه دوشنبه با حضور در برنامه رادیویی «صحنه» در گفت‌وگو با آرش ظلی‌پور درباره این نقد که به سریال «مانکن» می‌شود که قصه و تعقیب و گریزها شبیه سریال‌های ترکی است، این‌طور توضیح داد: ما اگر بتوانیم مثل آنها سریال بسازیم و تبدیل بشویم به یک قطب چرخه سرمایه که خیلی هم برد کردیم و باید خوشحال باشیم؛ بنابراین این ایراد نیست و اگر ما یادمان برود آنها در اصل جذب مخاطب قوی هستند و نقاط قوت دارند که داریم خودمان را گول می‌زنیم.

او ادامه داد: در حوزه محتوا هم فکر نمی‌کنم سریال «مانکن» یا سریال‌های دیگر شبکه نمایش خانگی از عرف و خط و خطوط جدا شده باشد. سریال ما پیام غیراخلاقی ندارد؛ چراکه اگر داشت مطمئن باشید قبل از ارشاد مردم واکنش نشان می‌دادند اما خب به هر حال نزدیک شدن به خط قرمزها لازمه سریال‌سازی است. نباید اینقدر ایراد الکی گرفت کمااینکه وقتی فیلم «ابد و یک روز» می‌آید می‌گویند می‌خواهند فقر را نشان دهند و سیاه‌نمایی است، حالا «مانکن» پخش می‌شود می‌گویند می‌خواهند تجمل‌گرایی کنند که اینقدر خانه و ماشین آنچنانی نشان می‌دهد اما واقعا اینطور نیست چون خیلی از چیزها در آرایش صحنه و امکانات برمی‌گردد به زیبایی شناسی که باید در اثر باشد.

این نویسنده در ادامه بیان کرد: ایرانیان خارج از کشور سریال «مانکن» را دنبال می‌کنند و حتی جالب است بگویم که ما مخاطبان غیرایرانی هم داریم و حتی شنیدم که دارد مذاکراتی صورت می‌گیرد که سریال مانکن در ترکیه هم پخش بشود و آنها دارند استقبال می‌کنند.

کایدان درباره شخصیت پردازی اخگر با بازی محمدرضا فروتن گفت: آنچه که خودم ایده‌آلم بود این بود که اخگر فساد بیشتری در شخصیتش داشته باشد و یک سمت و عنوان بالایی داشته باشد اما از من خواسته شد او را مامور نما و قاضی نما جا بزنم اما من دوست داشتم او را قاضی فاسد اخراج شده تصویر کنم که مخالفت شد!

او ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که بتوانیم جور دیگری بعضی شخصیت‌ها را نمایش بدهیم. یک بار آقای حسن روحانی یک جمله‌ای گفت که در ذهنم ثبت شد و آن این بود که «به رسمیت شناختن مشکلات مردم به رسمیت شناختن خود مردم است»؛ بنابراین اگر ما نشان دهیم که در جایی فساد وجود دارد نمایش واقعیت است و به همه ما در از بین رفتن مشکلات کمک خواهد کرد.

کایدان در پایان درباره سریال «دل» که به نویسندگی او قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود گفت: به «دل» هم اعتقاد دارم و فکر می‌کنم بین مردم جای خود را بازی کند. برای خود من هم تجربه جدیدی بود.

انتهای پیام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر