موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

فرشته حسینی نماینده مجلس به بيان ساده مشكل اصلي كشور را به حاكمان گفته است

فرشته حسینی نماینده مجلس به بيان ساده مشكل اصلي كشور را به حاكمان گفته است

نویسنده : پیمان | زمان انتشار : 23 دی 1400 ساعت 01:35

سرویس فرهنگی

تست شخیصت شناسی

فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس، انتشار مطلبی با عنوان "راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید" را به نام خود در شبکه‌های اجتماعی تکذیب کرد.

201803108834015916.jpg

مطلب "راه رفته درست نیست" متعلق به فاطمه حسینی نیست فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس، انتشار مطلبی با عنوان "راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید" را به نام خود در شبکه‌های اجتماعی تکذیب کرد. https://cdn.icana.ir/d/019/201803108834015916.jpg https://cdn.icana.ir/d/019/201803108834015916.jpg مطلب,"راه,رفته,درست,نیست",متعلق,به,فاطمه,حسینی,نیست Icana Icana https://static.icana.ir/Fa/IMG/Logo.ico

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی انتشار مطلبی با عنوان «راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید» را از سوی خود در شبکه های اجتماعی تکذیب کرد.

متن این تکذبیه در ذیل آمده است:

مدتی است مطلبی با عنوان «بیان ساده مشکل اصلی کشور به حاکمان» با مضمون «راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید»، به نام اینجانب سیده فاطمه حسینی نماینده تهران در مجلس در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست می شود. این مطلب به هیچ عنوان متلعق به من نیست. هرچند این موضوع از نوع نگارش و ادبیات مطلب کاملا پیداست.

در این میان اهداف نگارندگان و منتشرکنندگان این مطلب دروغین به صورت گسترده در فضای مجازی، به نظر ایجاد شائبه، ادامه تخریب ها و تلاش برای دور کردن مسئولان و مردم از یکدیگر است.

براین اساس، ضمن تکذیب نسبت این مطلب با خود، تاکید می‌کنم که مطالب، موضع‌گیری ها، یادداشت ها و مصاحبه هایم، به صورت رسمی در کانال  تلگرامی، توییتر و صفحه شخصی ام در اینستاگرام قابل دسترسی عموم است.

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس./

پایان پیام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر