موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

چرا یهودیان ثروتمند هستند

نویسنده : پیمان | زمان انتشار : 08 خرداد 1400 ساعت 12:09

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان چرا یهودیان ثروتمند هستند را مطالعه خواهید کرد.

"در جریان شروع بحران اقتصادی آمریکا میلیاردها دلار پول از بانکهای این کشور به بانکهای سوئیس انتقال یافته است. به گزارش "تابناک" عمده این پولها توسط 4700 میلیاردر که عمدتا یهودی هستند منتقل شده است. بنابر این گزارش باراک اوباما پلیس آمریکا یعنی اف. بی.ای را مامور تحقیق در این رابطه کرده است. این گزارش می افزاید: مقامات پولی سوئیس تنها اسامی صد نفر را ارائه کرده اند ولی با این حال فشار اف. بی. ای برای گرفتن اسامی همه این افراد همچنان ادامه دارد. گفتنی است پلیس آمریکا برای بازگرداندن این پولها قانون مالیاتها را بهانه قرار داده و از این طریق در پی ارجاع این سرمایه عظیم به این کشور می باشد."

تست شخیصت شناسی

این گزارش که تحت عنوان "سرقت بی‌سابقه یهودی‌ها از اقتصاد آمریکا" در سایت تابناک منتشر شده، تا زمان نگارش مقاله، 12760 خواننده داشته است که شاید برای خیلی از آنان این سئوال به وجود آید که چرا یهودیان به آمریکا، کشوری که خود آن را به وجود آورده و به آن رونق بخشیدند تا از نظر قدرت اقتصادی در جهان پادشاهی کند رحم ننموده و حال که این پادشاه بیمار شده به جای مداوای آن در حال فرار از آن هستند، چرا که حتی حاضر نیستند هزینه این بیمار را خود پرداخت کنند.


و سئوال دیگر که به ذهن خطور می کند، عدم احساس غیرت، عصبیت و اصالت در مرام و مسلک یهود است. چرا که اجداد آنان قرن ها در ایالات متحده زیسته اند و از آن ارتزاق کرده اند و کمترین کار آنها در بحران اقتصادی، ماندن و احساس هم دردی با سایر مردم آمریکا بود؟


به نظر می رسد پاسخ این سئوال را باید در ایدئولوژی و جهان بینی اعتقادی یهود جستجو نمود که مهم ترین منبع آن نیز در تورات مقدس یهودیان یافت می شود. چرا که اتباع یهودی بیش از هر قانونی به قواعد تورات پایبند هستند که راه ثروت اندوزی را به آنان آموزش می دهد.


ماه ها پیش در مقاله "نقش یهودیان در بحران مالی دنیا" که در تابناک و چند سایت دیگر منتشر شد آوردم که:


... "بیش از نیمی از جواب‌دهندگان در نظرسنجي موسسه آمریکایی یهودی ADL ، بر اين باورند كه يهودي‌هاي كشورشان، بيشتر از كشور خودشان به اسرائيل وفادارند."


و از قول سومبارت هم نوشتم که او علت اين نوع رفتارهاي اقتصادي يهوديان را در نوع جهان بينيِ اعتقادي آنان كه برگرفته از ايدئولوژي توراتي و تلمود است، دانسته و مي‌نويسد:


«مسيحيِ مومني كه به اخذ ربا عادت كرده، در بستر مرگ مي‌كوشد تا اين بهره‌هاي گناه‌آلود را از خود دور كند تا بتواند به آرامش روحي دست يابد. اما يهوديِ مومن چه حالي دارد؟ او در بستر مرگ، به صندوقچه‌هاي مملو از اين بهره‌ها مي‌نگرد كه از مسيحيان يا مسلمانانِ نيازمند اخذ كرده است و از مشاهده آنها دلشاد و دلگرم مي‌شود. چون هر سكه‌اي كه به دست آورده، مطابق فرامين و احكامي است كه به او گفته شده و در واقع قدمي است كه او در راه خداي خود برداشته است.»


باز می گردیم به تورات و علت اقدام یهودیان در سرقت بی سابقه از اقتصاد این کشور را در تورات جستجو می کنیم. در این کتاب می خوانیم که موسي(ع) از قول خداوند به بنی اسرائیل مي‌گويد، "قبل از فرار از مصر بايد اموال قيمتي همسايگان‌تان را بگيرد و با خود خارج نمائيد."


اجازه دهید آیات را آنگونه که هست ارائه کنیم. در سفر خروج، موسی(ع) به قوم می فرمایند: "... و هنگامي كه مي‌رويد چنين خواهد شد كه دست خالي نخواهيد رفت. هر زني از همسايه‌اش و از خانم ساكن خانه‌ي خود ظروف نقره و ظروف طلا و لباس‌هايي درخواست نموده، بر پسران و بر دختران خود خواهيد پوشانيد و مصر را خالي خواهيد كرد."


جالب آنکه در ذیل همين آيه و در كتاب تورات، اين توضيح جالب و خواندني را مترجم يهودي ارائه نموده است تا غارت مصر توسط هم کیشان خود را توجیه کند: «ادوناي(خداوند) دستور داد اين ظروف نقره، طلا و لباس‌ها را مخصوصاً از همسايگان بگيرند. چون اموال غير منقول و غير قابل حمل بني‌اسرائيل در آنجا باقي مي‌ماند و همسايه‌ها آنها را متصرف مي‌شدند».!!


بنی اسرائیل به فرمان خداوندشان گوش فرا داد و با غارت طلا و جواهرات مردم مغموم مصر، شبانه از آنجا فرار کرد تا پس از گذشتن از دریا و رهایی از فرعون، اسیرگوساله سامری شود.! گوساله ای که ساخت آن با طلا و جواهرات مردم مصر بود و سرآغاز تباهی و انحراف بنی اسرائیل.


از آن روز تا به امروز، قوم یهود این فرامین را آویزه گوش خود قرار داده و همیشه ثروت خود را در قالب اموال منقول و ترجیحا طلا، جواهر و نقدیندگی در کنار خود دارد و آن هنگام که شوفار(شیپور مذهبی یهود) نواخته شود، فرار را بر قرار ترجیح داده و در جایی دیگر سکنی می گزیند تا با سرمایه خود مجددا نبض اقتصادی محل اقامت جدید را در اختیار بگیرد. به نظر می رسد حال معنای یهودی آواره را بهتر می فهمیم که چگونه ثروت خود را به دست می آورد.!!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر