موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

برای مدل شدن کجا باید رفت

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 18:25

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان برای مدل شدن کجا باید رفت را مطالعه خواهید کرد.

در صورتی که دنبال درآمد بالا ، دیده شدن ، شهرت و موفقیت در حرفه مدلینگ هستید و به دنبال راه های ورود و موفقیت در این رشته جذاب میگردید و هر روز جذب دیدن عکس های مدل ها روی بیلبورد های سطح شهر و تیزرهای صدا و سیما در تبلیغات میشوید قطعا تاکنون با واژه های مدلینگ و مدل شدن برخورد داشته اید زیرا مدلینگ و مدل شدن از گسترده ترین مباحث در زمینه تبلیغات می باشد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید و در این صنعت فعالیت نمایید تا پایان این مقاله همراه ما باشید زیرا سعی داریم نکات بسیار ارزنده ای را در زمینه مدلینگ و مدل شدن به شما ارائه دهیم.

تست شخیصت شناسی

1006186_644.jpg

در سراسر جهان مدلینگ به این شکل است که طراحان و تولیدکنندگان و بسیاری از گروه های دیگر به طور پیوسته با یکدیگر همکاری می نمایند تا شرایطی فراهم نمایند تا محصولی را توسط مدل ها به عرصه نمایش بگذارند. صنعت مدلینگ، حرفه ای کاملا پیچیده و دشوار می باشد که افراد مختلف به خصوص جوانان برای ورود به این حرفه باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند از جمله این ویژگی ها می توان به خلاقیت و نوآوری، پشتکار و اراده قوی، داشتن علم مادلینگ، اعتماد به نفس و شرایط ظاهری ایده آل، انعطاف پذیری و آمادگی تغییر در سبک زندگی، علاقه مند به مباحث آموزشی و یادگیری اصول مدلینگ، بهره مندی از قد و وزن مناسب، تناسب اندام و ... اشاره کرد.

درست است که این ویژگی ها لازمه ورود به دنیای مدلینگ می باشند ولی نکته مهم اینجاست که هر کسی این ویژگی ها را داشته باشد آیا می تواند تبدیل به یک مدل شود یا خیر، واقعیت این است که فردی که دارای این ویژگی هاست بخشی از مسیر را طی کرده است و بخش اصلی مسیر مربوط به آژانس های مدلینگ می باشد. آژانس مدلینگ یک بخش جدایی ناپذیر از بحث مدلینگ و مدل شدن می باشد زیرا این آژانس های مدلینگ هستند که استعداد ها و توانایی های جوانان در زمینه مدلینگ را کشف می کنند و به آن ها جهت می دهند و زمینه تبدیل شدن افراد به مدل را فراهم می کنند.

1006187_289.jpg

قد و وزن مناسب برای مدل شدن

یک فاکتور مهم برای ورود به صنعت مدلینگ و مدل شدن، قد و وزن مناسب می باشد. تعریف معیار قد و وزن به آژانس های مدلینگ بستگی دارد و این معیارها در هر کشور و حتی در هر آژانس مدلینگ متفاوت می باشد ولی به طور کل میانگین قد مردم هر کشور را به عنوان عامل تعیین کننده این معیار در نظر می گیرند و به طور قطع در کشوری که مردم آن از قد بالایی برخوردار هستند، مدل ها نیز باید بلند قد باشند و در کشورهایی که از قد کوتاهتری برخوردار هستند نیز مدل ها می توانند از قد کوتاه تری برخوردار باشند.

نکته ای که در رابطه با قد و وزن وجود دارد این است که این دو رابطه تناتنگی با یکدیگر دارند. به این صورت که قد فرد می تواند معیار تعیین کننده وزن فرد برای مدل شدن باشد. به عنوان مثال اگر شما دارای قدی به طول 180 سانتی متر باشید برای این که بتوانید به عنوان یک مدل در صنعت مدلینگ به فعالیت بپردازید باید وزن شما حداقل 62 کیلوگرم باشد. درست است که قد و وزن مناسب یک فاکتور مهم و یک بخش جدایی ناپذیر از این حرفه می باشد ولی همه چیز به آن ختم نمی شود زیرا وزن را متوان با ورزش و رژیم غذایی تغییر داد و به وزن ایده آل رسید و حتی در مورد قد هم در شاخه فتومدلینگ قد اهمیت زیادی ندارد و بیشتر چهره مدل مورد توجه است اما در کت واک مدلینگ اولویت با قد مدل است. عوامل بسیار زیاد دیگری هستند که فرد با داشتن آن ها نیز می تواند تبدیل به یک مدل موفق شود.

1006188_473.jpg

از جمله این عوامل می توان به منحصر به فرد بودن شخص اشاره کرد زیرا بسیاری از مدل ها هستند که با خود باوری به این نتیجه رسیده اند که ظاهر زیبا و تناسب اندام همه چیز نیست و مدلینگ تنها به این موضوعات خلاصه نمی شود و آنچه که بسیار اهمیت دارد جذب مخاطب می باشد ، دنیای مدلینگ این روزها به سمت انتخاب مدل هایی رفته است که علم مدلینگ دارند و آموزش دیده اند و علم تبلیغ محصول و نمایش لباس را به خوبی میدانند.

حال این جذب مخاطب می تواند از طریق تناسب اندام و زیبایی های ظاهری باشد و هم می تواند از طریق خوب ارتباط برقرار کردن و خوب ژست گرفتن، برانگیختن هیجانات مخاطب و او را با خود همراه کردن باشد.

استخدام مدلینگ

علاوه بر این که مدلینگ می تواند شرایطی فراهم کند تا جوانان به شهرت دست یابند همچنین می تواند زمینه شغل و درآمد زایی آن ها را نیز فراهم نماید. از جمله زمینه هایی که یک فرد به عنوان مدل می تواند در آن ها به فعالیت بپردازد تیزرهای صدا و سیما، ژورنال های لباس، بیلبورد و ... می باشد.

نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که شما به تنهایی نمی توانید به موفقیت چشمگیری دست یابید ، در صورتی که از توانایی های خود اطمینان دارید کافی است که به یک آژانس مدلینگ جهت استخدام مدلینگ مراجعه کنید زیرا آژانس های مدلینگ با علم و دانشی که دارند شما را برای تبدیل شدن به یک مدل موفق آموزش می دهند و در این راستا پرورش می دهند.

1006189_375.jpg

شاید با خود بگویید استخدام مدلینگ در خارج از کشور فراهم است و در داخل کشور هیچ شانسی برای تبدیل شدن به یک مدل موفق و مطرح وجود ندارد ولی این مژده را باید به شما بدهیم که آژانس های مدلینگ متخصص و حرفه ای در داخل کشور فعالیت دارند که شما با خیال آسوده می توانید به آن ها مراجعه کنید و در جهت موفقیت و رسیدن به اهداف تان گام بردارید از جمله آژانس های مدلینگ معتبر و مطرح در داخل کشور می توان به آژانس مدلینگ فرشتگان اشاره کرد این آژانس مدلینگ به عنوان برترین مرکز تخصصی مد در کشور شناخته شده است و مدل های بسیاری را به صورت حرفه ای و منطبق بر استانداردهای مدلینگ روز دنیا آموزش داده است.

سطح آموزش ها در این آژانس مدلینگ به حدی بالاست که مدل ها نه تنها در ایران بلکه در سطح بین الملل نیز می توانند با مدل ها و سوپر مدل های مطرح به رقابت بپردازند. برای آشنایی و کسب اطلاعات  بیشتر در مورد این موسسه و آژانس مدلینگ می توانید به سایت www.AngelsModel.com  مراجعه کنید. 

شرایط مدلینگ در ایران و اروپا

صنعت مدلینگ در ایران و اروپا به دو صورت فتو مدلینگ و کت واک مدلینگ اجرا می شود. فتو مدلینگ به این صورت است که از مدل ها در ژست های متفاوتی عکس گرفته می شود و از این عکس ها در جلد مجلات و بیلبورد ها و... استفاده می شود و کت واک مدلینگ به این صورت است مدل ها در حضور صنعتگران و طراحان و تولید کنندگان مختلف به اجرای نمایش زنده می پردازند و محصولات مورد نظر را به مخاطبان ارائه می دهند.

1006190_459.jpg

در ایران بیش از %80 فعالیت های مدلینگ حول محور فتومدلینگ می چرخد، البته در رابطه با کت واک مدلینگ نیز پیشرفت های چشم گیری داشته است. شرایط مدلینگ در ایران به این صورت است که فقط آقایان و کودکان می توانند در این صنعت فعالیت نمایند و بانوان حق فعالیت قانونی در آن را ندارند ، فعالیت آقایان و کودکان منطبق بر سبک ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی می باشد.

نکته ای که در رابطه با مدلینگ در ایران وجود دارد این است که خوشبختانه این صنعت با حضور آژانس های مدلینگ معتبری همچون فرشتگان رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است و تلاش های بسیار زیاد موسسه فرشتگان باعث شده است که این صنعت توسط دولت مردان دیده شود و توجه ها به آن جلب شود و گام های بزرگی در جهت معرفی مدل های ایرانی و صاحب سبک به سراسر جهان برداشته شود.

همچنین مشارکت و حضور صنعتگران و برندها و کمپانی های بزرگ نیز در گستردگی مدلینگ در ایران بی تاثیر نبوده است. همانطور که قبلا اشاره کردیم شرایط مدلینگ در سراسر جهان متفاوت می باشد و این آژانس های مدلینگ هستند که این تفاوت ها را به وجود می آورند اما اگر بخواهید از میزان قد مناسب برای مدلینگ در ایران اطلاع یابید باید بدانید میزان قد تعریف شده برای مدلینگ در ایران 175 سانتی متر می باشد. و میزان قد تعریف شده برای مدل های اروپایی 185 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید که قد فقط در شاخه کت واک مدلینگ اهمیت دارد و در شاخه فتومدلینگ قد اهمیت چندانی ندارد.

1006191_781.jpg

شرایط مدلینگ در ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که به صنعت مدلینگ بسیار اهمیت داده است و فعالیت های بسیار گسترده ای برای پیشرفت این صنعت و شناساندن آن به سایر جهانیان انجام داده است. از جمله این فعالیت ها می توان به تاسیس آکادمی های مدلینگ برای کودکان و جوانان اشاره کرد تا آن ها با اصول مدلینگ ،آناتومی بدن، اصول راه رفتن، ژست گرفتن و ... آشنا شوند.

یکی از دلایلی که باعث شده است که ترکیه به یکی از قطب های صادر کننده پوشاک در جهان تبدیل شود این است که این کشور توانسته است بهترین استفاده را از صنعت مدلینگ داشته باشد و این توانمندی یک شبه به دست نیامده است بلکه سال های زیادی طول کشیده است که صنعت مدلینگ در ترکیه به این سطح برسد. مدلینگ در ترکیه با اهداف متفاوتی برگزار می شود ولی از جمله مهم ترین این اهداف می توان به ارائه انواع محصولات خود به جهانیان و فروش آن ها اشاره کرد.

مدلینگ در ترکیه با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بوده است و این کشور جزء کشورهای پیشرو در صنعت مدلینگ می باشد. ترکیه نه تنها مدل های بسیاری را از کودکان و جوانان ترک آموزش می دهد بلکه از سراسر جهان اقدام به جذب مدل می نماید و از این طریق به کسب درآمد می پردازد. توجه داشته باشید که هزینه آموزش مدلینگ در ترکیه بسیار بالاست و پیشنهاد ما به شما این است که در ایران آموزش مدلینگ را با هزینه بسیار کمتر بگذرانید و بعد میتوانید با هر کشوری که تمایل دارید در زمینه مدلینگ همکاری کنید.

1006192_245.jpg

نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که به آژانس های مدلینگی که به شما وعده فعالیت در مدلینگ ترکیه را می دهند اعتماد نکنید زیرا قصد آن ها تنها فریب دادن و کلاهبرداری از شما می باشد و اصلا لزومی ندارد که شما ترکیه را برای انجام فعالیت های مدلینگ انتخاب نمایید چراکه در کشور خودمان هم می توانید به صورت حرفه ای به این فعالیت بپردازید زیرا در ایران نیز بسترهای مناسبی برای علاقه مندان به این صنعت فراهم شده است از جمله این بسترها می توان به آکادمی مدلینگ فرشتگان اشاره کرد. این موسسه تمام فرصت های لازم برای مدلینگ و مدل شدن را در اختیار شما قرار می دهد و بسیاری از هنرجوهای این آژانس الان از مدل های موفق ایران و جهان هستند.

شرایط مدلینگ کودک

جذابیت کودکان باعث شده است که از آن ها در تبلیغات به منظور فروش بیشتر محصولات استفاده شود. مدلینگ کودک از جمله مواردی است که امروزه بیش از پیش توسط برندها و کمپانی ها مورد توجه قرار گرفته است زیرا آنان می دانند که با استفاده از کودکان می توانند به صورت چشمگیری عموم مردم را به سمت کالاهای خود جذب کنند.

در بسیاری از آژانس های مدلینگ قوانین و قواعد خاصی برای فعالیت کودکان در مدلینگ تعریف نشده است و آن ها بیشتر بنا بر سلیقه شخصی اقدام به جذب مدل های کودک می نمایند اما این در صورتی است که در برخی از آژانس های مدلینگ، قوانین مشخصی از جمله سن و قد و وزن تعریف شده است. کودکان برای فعالیت در مدلینگ کودک باید از شخصیت برون گرایی برخوردار باشند و بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. والدین نقش به سزایی در موفقیت کودکان در مدلینگ دارند زیرا کودکان درتمام مراحل عکس برداری و پروژه ها نیاز به یک حامی دارند.

1006193_585.jpg

والدین به عنوان حامی می توانند به گونه ای فضا و شرایط را برای کودک فراهم کنند که خسته کننده و کسالت آور نباشد و کودک ضمن فعالیت در این حرفه از لذت و شادی نیز بهره ببرد. کودکان از 2 سال تا 14 سال می توانند در مدلینگ کودک فعالیت نمایند و کسب درآمد داشته باشند. میزان درآمد مدلینگ کودک در ابتدای شروع فعالیت فرد صفر می باشد و رفته رفته با پیشرفت کودک افزایش پیدا خواهد کرد.

به عنوان مثال یک کودک می تواند مبلغی بین 100هزار تومان تا 2 میلیون تومان به ازای هر نصف روز معادل 4 ساعت دریافت کند. آژانس های مدلینگ شرایط رقابتی ویژه ای را برای کودکان فراهم می کنند که از جمله این شرایط می توان به مسابقه مدلینگ کودک اشاره کرد. مسابقه مدلینگ کودک هر چند وقت یکبار توسط آژانس های مدلینگ برگزار می شود.

برترین آژانس مدلینگ در ایران

آژانس مدلینگ فرشتگان به عنوان برترین آژانس مدلینگ در ایران شناخته شده است زیرا این آژانس مدلینگ دربردارنده کادری مجرب و متخصص می باشد و تمام مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه دریافت نموده است و بیش از چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در ایران آغاز نموده است.

از جمله خدمات موسسه فرشتگان در زمینه صنعت مدلینگ می توان به مشاوره در زمینه صنعت مد، آموزش مد و استایل، ایده پردازی جهت تبلیغات، برندینگ، معرفی مدل بزرگسال آقا و کودک به برند ها و کمپانی ها و ... اشاره کرد.

فیلم انتخاب آژانس مدلینگ فرشتگان به عنوان برترین مرکز تخصصی مد در کشور

نقطه قوت آژانس مدلینگ فرشتگان مدیر این آژانس جناب آقای ارسلان حسن زاده می باشد زیرا ایشان مدت بسیار زیادی است که با آژانس های مدلینگ مطرح در خارج از کشور همکاری می نمایند و رزومه بسیار قوی ای در این زمینه دارند که در ادامه به رزومه حرفه ای ایشان اشاره می کنیم.

  • 1 - تنها مدل ایرانی که با برند آرمانی در ایتالیا کار کرد

  • 2 - اولین مدل ایرانی که با برند کنزو در فرانسه کار کرد

  • 3 - انتخاب به عنوان برترین کارشناس مد کشور در تیرماه سال 1398

  • 4 - مدل برند Vince camuto در ترکیه

  • 5 - مدل برند pull and bearدر اسپانیا و آلمان

  • 6 - تنها کارشناس مد رسمی ایرانی که با سازمان ها و ادارات داخل کشور همکاری دارد

  • 7 - طراح ، استایلیست ، عکاس و کارگردان هنری

  • 8 - مدل برند molton brown مالزی

  • 9 - چهارده سال سابقه ی فعالیت مؤثر در دنیای مد و فشن

  • 10 - اولین مدل بین المللی ایران که با آژانس های مدلینگ در دبی ، ترکیه ، مالزی ، آلمان ، کانادا ، اتریش ، سوئد ، هلند ، برزیل و... همکاری میکند.

  • 11 - سابقه ی همکاری با برندهای برتر جهان به عنوان مدل و استایلیست بصورت قرارداد فصلی

  • 12 - مدل برند Finess shampoo در امارات

  • 13 - مدل تایید شده توسط وزارت ارشاد که حق چاپ چهره در بیلبوردهای سطح شهر دارد.

  • 14 - اولین مدل ایرانی که عکس او در مجله فشن آلفا در امارات به چاپ رسید.

  • 15 - مدل معروف ترین ژورنال تخصصی مو در کانادا ( اولین ژورنال مو تخصصی آقایان با مدل های تماماً بین المللی )

  • 16 - مدل عینک Lux eye wear در استانبول و بیلبورد شدن پوستر در نمایشگاه های ترکیه

  • 17 - بیلبورد شدن در مراکز بزرگ ترکیه در سال 2012

  • 18 - همکاری با عکاسان برتر جهان

  • 19 - همکاری با مراکز مد برتر جهان به عنوان مدل بین المللی در ترکیه ، امارات (دبی) ، مالزی ، آلمان و...

  • 20 - گذراندن دوره های آزاد تخصصی مدلینگ در ترکیه و امارات

  • 21 - سابقه ی همکاری با برندهای لباس به عنوان کارگردان و طراح ژورنال عکس در ایران

  • 22 - مشاور تخصصی تغدیه و ورزش فیتنس مدلینگ به علاقه مندان این حرفه

  • 23 - مربی تخصصی پوزینگ حرفه ای و ژست گیری در عکس ویژه آقایان در ایران

  • 24 - مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان در ایران

آژانس مدلینگ فرشتگان موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان برترین مرکز تخصصی مد در کشور در تیرماه سال 1398 شد. آکادمی مدلینگ فرشتگان از سطح علمی بالاتری نسبت به سایر موسسات برخوردار است زیرا اگر این گونه نبود این موسسه به عنوان برترین مرکزتخصصی مد در ایران شناخته نمی شد.

اگر مرتب رویای مدلینگ شدن و مدل شدن را در ذهن خود می پرورانید فرصت را از دست ندهید و امروز را به فردا موکول نکنید و با اطمینان خاطر و به دور از هر دغدغه ای به این مرکز مراجعه نمایید.

در صورتی که علاقه دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با آژانس مدلینگفرشتگان کسب نمایید و با این مجموعه  وارد همکاری شوید می توانید به سایت www.AngelsModel.com مراجعه کنید و همچنین شماره 09379871038 راه ارتباط با کارشناسان این مجموعه می باشد که شما از طریق واتساپ و تلگرام می توانید با آن ها در ارتباط باشید و همچنین پیج اینستاگرام این مجموعه به آدرس www.instagram.com/angels_modeling_agency می باشد که جهت مشاهده نمونه کارها و پروژه ها و مدل های این موسسه میتوانید پیج اینستاگرام این مجموعه را ببینید و دنبال کنید.

نقش آژانس مدلینگ در موفقیت مدل ها

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید  که برای مدل شدن چه نیازی به آژانس مدلینگ می باشد و افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک، فتوشوت و بلاگ ایجاد می کنند و عکس های متفاوتی را از خود در این شبکه های اجتماعی قرار می دهند آیا واقعا مدل هستند یا خیر. در پاسخ به این سوال می توان گفت که آژانس مدلینگ در واقع دروازه ورود به دنیای مدلینگ می باشد به گونه ای که بدون عبور از این دروازه نمی توان به یک مدل تبدیل شد.

1006194_346.jpg

آژانس مدلینگ را می توان مانند مدرسه تعبیر کرد همانطور که دانش آموزان تا زمانی که به مدرسه نروند نمی توانند خواندن و نوشتن یاد بگیرند و در آینده پزشک یا مهندس و... شوند، افراد علاقه مند به مدلینگ هم بدون آژانس مدلینگ نمی توانند به موفقیت دست یابند.

آژانس مدلینگ چه آموزش هایی را به مدل ها ارائه می دهد؟

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم آژانس مدلینگ پس از استعداد یابی به فردی که می خواهد مدل شود آموزش هایی ارائه می دهد. که این آموزش ها نقش اساسی در بهتر اجرا کردن مدل ها و پیشرفت آنها خواهد داشت. از جمله این آموزش ها می توان به آموزش ژست گیری در عکس ، آموزش راه رفتن روی استیج ، روش های استخوانی کردن صورت ، اجرای صحیح تمرینات ورزشی و آموزش رژیم غذایی مناسب اشاره کرد.

از آن جایی که یک مدل باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشد، آژانس مدلینگ رژیم غذایی و برنامه ورزشی متناسب با ویژگی های فیزیکی هر شخص را ارائه می دهد به این صورت که اگر فرد از تناسب اندام برخوردار است رژیم غذایی ای که توسط آژانس مدلینگ به فرد ارائه می شود به گونه ای است که تناسب اندام فرد حفظ شود و اگر فرد تا تناسب اندام فاصله دارد آژانس مدلینگ، رژیم غذایی و تمرینات ورزشی ای را به او ارائه می دهد که به حد نرمال برسد.

1006195_199.jpg

بسیاری از افرادی که امروز از مدل های معروف و شناخته شده هستند روزی فقط یک فرد معمولی بودند که بعد از مراجعه به آژانس مدلینگ و کشف استعداد خود و برطرف کردن ضعف های مدل توسط آژانس مدلینگ موفق شدند به جایی که امروز ایستاده اند برسند و به یک مدل موفق تبدیل شوند. به عنوان مثال یکی از مدل های بسیار معروف ایرانی روزهای ابتدایی کار خود اضافه وزن داشت و با فعالیت زیر نظر آژانس مدلینگ فرشتگان و دریافت برنامه تمرینی فیتنس مدلینگ و برنامه غذایی استاندارد و حرفه ای توانست به اندام و وزن ایده آل دست یابد و امروز هزاران نفر او را بشناسند و از درآمد بسیار بالایی برخوردار باشد.

:About Angels Modeling Agency

Angels Modeling Agency is a professional Modeling Agency that provides these services: Modeling education, Introducing models to brands, Fashion Design education, Photography education, Make Up education

Founder: Arsalan Hassanzadeh

He is a professional international model who has worked with Armani in Italy & Kenzo in France

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر