موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

اسم بدل فرزاد فرزین

نویسنده : معین | زمان انتشار : 11 اسفند 1398 ساعت 13:29

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان اسم بدل فرزاد فرزین را مطالعه خواهید کرد.

یکی از جالب‌ترین کنسرت‌های آبان امسال،با حاشیه‌های زیادی همراه بود. در این کنسرت، فرزاد فرزین، خواننده پاپ برای اجرای کنسرت خود دست به ابتکارات جدید و غافلگیر کننده زد و تماشاچیان 2 فرزاد فرزین را بر روی استیج به همراه حرکات نمایش یک پارکورباز تماشا کردند.

تست شخیصت شناسی

این خواننده درباره حواشی کنسرتی که برگزار کرده و مشکلات اجرایی آلبوم جدید خود در این کنسرت با خبرنگار برنا به گفت‌وگو پرداخت.

«از ابتدا قرار بر این بود برای خود بدلی بیاورم، اما برنامه‌ها برای اجرای کنسرت قوی‌تر از این چیزی بود که اجرا شد و نتوانستیم تمام آن را به طور کامل اجرا کنیم.»

فرزین درباره شبیه سازی بدل خود می‌گوید:

به دنبال این بودیم حاضرین را غافلگیر کنیم، از صورتم یک قالب گرفته شد و به دنبال کسی بودیم که چشم‌هایش شبیه من باشد و آن را بر روی صورت وی پیاده کنیم اما به علت کمبود وقت، نشد این کار را انجام دهیم و فقط برای شبیه سازی به گریم بسنده کردیم.از ابتدا قرار بر این بود که من و بدلم به صورت همزمان بر روی سن اجرا کنیم که این اتفاق نیافتاد.

این خواننده پاپ درباره ایده این کار می‌گوید:طرح اصلی این کار از کیوان ملک مطیعی، کارگردان کنسرت بود. بر روی حرکات بدل بسیار کار شد، ابتدا بدل به جای من بر روی صحنه رفت و بعد از مدتی من از میان جمعیت به روی صحنه رفتم.

وی درباره نشستن در کنار جمعیت بدون آنکه کسی متوجه حضور وی شود توضیح می‌دهد: در ابتدای شروع کنسرت، کلیپی با این موضوع پخش می‌شود که یک پارکورباز، زمان برگزاری کنسرت را اشتباه کرده و زمان کمی برای حضور در کنسرت دارد و برای جبران وقت،دست به انجام حرکات نمایشی می‌زند تا سریع‌تر به کنسرت برسد.

47552_589.jpgدر انتهای این کلیپ دری تعبیه شده در صحنه باز شد تا پارکورباز به روی استیج بیاید، به صورتی که گویی واقعا از صحنه کلیپ بیرون آمده؛ در همان موقع که مردم مشغول به تماشای کلیپ بودند، من از روی صندلی به روی سن آمدم. این حرکت در تمام اجراها تکرار شد و کسی متوجه حضور من در میان تماشاگران نشد.

فرزین درباره اجرای آهنگ «چیکه چیکه» که با شکل متفاوتی اجرا شد می‌گوید:برای اولین بار در سالن برج میلاد برف آمد. در این آیتم یک قاب بزرگ بر روی استیج آمد که در پشت آن من در حال نوشیدن چای بودم و به صورت همزمان در سالن برف آمد و لباس نوازندگان به یک باره عوض شد و با لباس زمستانی به روی سن آمدند، در حالی‌که تصاویری از زمستان پخش می‌شد.

وی در جواب این سوال که برای اجرای حرکات نمایشی در زمان کنسرت با محدودیت‌هایی روبرو بوده است یا خیر عنوان می‌کند:برنامه‌های اجرا شده حرکات مشکل‌داری نبودند، ولی در هر حال محدودیت و کمبودهایی وجود داشت و ما نمی توانستیم هر کاری که دوست داشتیم، انجام دهیم.

فرزین درباره قیمت بلیط های کنسرت هم نظر جالبی دارد و می‌گوید: اعتقاد دارم که بیننده برای یک برنامه یک و نیم ساعته که 50 یا 70 هزار تومان بابت بلیت آن پرداخت می‌کند بایستی اجرای متفاوتی را شاهد باشند و به آنها باید احترام گذاشت. گاهی برای متفاوت بودن، از جیب خودم هزینه کردم.

در انتها این خواننده جوان درباره دلیل عدم اجرای موسیقی از آلبوم شلیک در این کنسرت توضیح می‌دهد: قرار بر این بود از آلبوم شلیک 2 کار اجرا شود، ولی نتوانستیم مجوز صحنه‌‌اش را به موقع از وزارت ارشاد بگیریم و فقط 2 کلیپ تصویری از این آلبوم را پخش کردیم.

 اشکالی ندارد! خیلی از خواننده‌ها با یک آلبوم 19 بار کنسرت می‌دهند و اتفاقی هم نمی‌افتد؛ به غیر از اجرای موسیقی به خاطر نوع اجرای کنسرت‌مان، کارهای زیادی انجام دادیم و آهنگ‌هایی از آلبوم‎هایی که به صورت رسمی منتشر نشده بود اجرا کرده و نیز برای آخرین بار آهنگ شراره را خواندم.

وی همچنین از انتشار آلبوم جدید خود در اول بهمن خبر داد و گفت:اسفند ماه نیز کنسرت دیگری با کارها و برنامه‌های خاص اجرا خواهم کرد.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

bartarinha-ir.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر