موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

دانلود آلبوم صوتی کنسرت گوگوش

دانلود آلبوم صوتی کنسرت گوگوش

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 12:46

دانلود کنسرت جدید گوگوش مثلث خاطره ها در سال 2018

تست شخیصت شناسی

Download New Concert Googoosh Called Mosalas Khatereha In 2018

با همراهی حسن شماعی زاده

720

دانلود موزیک ویدیو گوگوش - مثلث خاطره ها با کیفیت اچ دی

480

دانلود موزیک ویدیو گوگوش - مثلث خاطره ها با کیفیت اس دی

فائقه آتشین در تهران زاده شد. خانوادهٔ وی اصالتاً از آذربایجانی‌هایی بودند که از آذربایجان شوروی به ایران مهاجرت کرده‌بودند. پدر گوگوش از اهالی شهر سراب بود، پدر و مادر گوگوش هنگامی که وی ۲ سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

گوگوش نامی ارمنی برای پسران است. در کودکی دایه ارمنی‌اش او را با این نام صدا می‌ کرد و بعدها این نام را به عنوان نام هنری‌اش برگزید. اما عده‌ای می‌گویند این نام را از پسر همسایه ارمنی خود گرفته‌ است؛ البته عشق کودکی وی نیز در این امر بی‌ تأثیر نبوده‌ است.

اما آن طور که گوگوش در مصاحبهٔ مفصل خود با خانم هما احسان توضیح داده، این اسم را پدرش برای وی انتخاب کرده، اما ادارهٔ ثبت احوال به علت عجیب بودن این اسم از ثبت آن در شناسنامهٔ نوزاد خودداری می‌کند و از پدر وی می‌خواهد که یک اسم ایرانی یا عربی برای وی انتخاب نماید که در نهایت پدر وی نام فائقه را برای نوزاد برمی‌گزیند. اما در خانه و به‌طور کلی مکان‌های غیررسمی از همان کودکی وی را گوگوش صدا می‌زنند.

دانلود کنسرت گوگوش مثلث خاطره ها با لینک مستقیم

کنسرت جدیدی از خواننده معروف ایرانی گوگوش و حسن شماعی زاده که به تازگی در سال 2018 منتشر شده است که با کیفیت های عالی 480 و 720 و 1080 همراه با لینک مستقیم قرار گرفته است که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر