تست شخیصت شناسی

نامه درخواست کمک مالی از خیرین

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 21:14

تست شخیصت شناسی

توضیحات

بخش: يادداشت‌ مجموعه : اجتماعی تاریخ ایجاد در 26 اسفند 1392 | ساعت 02:43

cherry.jpgهمانا خداوند را در روى زمين بندگانى است كه در راه نيازهاى مردم مى‏كوشند. آنان در روز قيامت، ايمن و آسوده‌‏اند و هر كس كه بر دل مؤمنى شادمانى وارد كند، خداوند در روز قيامت، قلبش را شاد مي‌سازد. امام رضا (ع‌)

با سلام و درود بر شما نیکوکار ارجمند و بزرگوار که نور و روشنی را به پنجره‌های خیس اشک یتیمان و محرومان هدیه می‌کنید و پرواز را برای بال‌های خسته رویاهای‌شان به ارمغان می‌آورید تا نگاه معصومانه خود را همچون دیگر فرزندان این آب و خاک به سمت روشن فرداهای سرشار از امید، پر از لذت اوج بادبادک‌ها کنند.

از آن‌جا که شوق حضور عید و تمنای سبزی و طراوت را حتی از ساقه های پوشیده از برف زمستان سفید خاکستری درختان، می‌توان به خوبی احساس کرد و از آن‌جا که دستان بی‌دریغ گرامی شما همواره گره‌گشای زندگی محرومان بوده است، به اطلاع می‌رساند که موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع)  هم‌چون سال‌های گذشته‌، این آمادگی را دارد تا بار دیگر با حضور مهربان و سراسر امیدبخش‌تان و کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی شما که تحت عنوان عیدی و یا کمک معیشت شب عید در نظر گرفته‌اید را دریافت و بین نیازمندان توزیع نماید.

لذا خواهشمند است در صورت تمایل مبالغ خویش را به حساب جاری 0102363453007 یا به شماره کارت 6037691990013575 بانک صادرات شعبه میدان امام  به نام موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) خرم‌آباد واریز و یا کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را به نماینده این موسسه تحویل فرمایید تا ان‌شاءالله نیازمندان فرصت تهیه پوشاک و لوازم ضروری خویش را داشته باشند.

پیشاپیش از همکاری شما بزرگواران سپاسگزاری نموده وسال پر خیر و برکتی را پیرو راه مولی متقیان حضرت علی‌(ع) از خدای منان خواستاریم.

تلفن تماس : 09169671923

آدرس دفتر مرکزی: خرم‌آباد، شمشیرآباد، کوچه نبش بانک صادرات، کوچه بهرام برزو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون