تست شخیصت شناسی

بدست اوردن شماره با ایدی

بدست اوردن شماره با ایدی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 03 اسفند 1400 ساعت 12:55

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان بدست اوردن شماره با ایدی را مطالعه خواهید کرد.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تست شخیصت شناسی

از ابتدا که پیام رسان تلگرام قدم به فضای مجازی گذاشته است، با امکاناتی روزافزون کاربران خود را شگفت زده کرده و اینک با قابلیتی همچون یافتن افراد نزدیک به شما باعث شده است که بتوانید افراد را بیابید و به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید. 

مشاهده شماره تلفن افراد در تلگرام همواره به عنوان یک خط قرمز مطرح بوده و به طور عادی امکان پذیر نیست اما گاها یافتن این شماره ها می تواند به صورت معکوس انجام گردد. اما چگونه؟ در ادامه همراه باشید تا با هم این روند را بررسی کنیم.

لازم است در ابتدا این را خدمتتان عرض کنیم که در آخرین بروزرسانی و آپدیت در تلگرام، امکان ذخیره افرادی که شماره همراهشان را ندارید فراهم شده است و شما اینک می توانید بدون دانستن شماره تلفن افراد، آنها را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. به عنوان مثال می توانید از بین اعضای گروه هایی که در آنها عضو هستید، برخی را به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.

در ادامه نحوه اضافه کردن افراد را به لیست مخاطبین تلگرام توضیح خواهیم داد.

کافیست به بخش پروفایل مخاطب مورد نظر بروید و با انتخاب گزینه منو (آیکن سه نقطه) ، گزینه Add را انتخاب کنید.

با انجام این کار صفحه زیر مشاهده خواهد شد که شما عبارت Mobile Hidden را مشاهده می کنید. این عبارت به این دلیل نمایش داده می شود که کاربر اجازه نمایش شماره را از بخش تنظیمات تلگرام خود نداده است، چرا که توسط تنظیمات تلگرام می توانید انتخاب نمائید که شماره شما به کلیه افراد یا گروهی از افراد نمایش داده شود یا خیر. در هر صورت، ما فرض کرده ایم که کاربر مورد نظر ما شماره خود را در حالت پیشفرض پنهان کرده است و عبارت Mobile Hidden برای ما نمایش داده می شود. درست همانند تصویر زیر!

در واقع پس از انتخاب گزینه Add برای اضافه کردن کاربر به لیست مخاطبین خود، می توانید یک نام برای این شخص انتخاب کرده و دکمه تایید را کلیک کنید. اما می رسیم به بخش جالب ماجرا و آن هم نمایش شماره شما به مخاطب مورد نظر است. در پایین صفحه اضافه کردن مخاطب، با انتخاب گزینه share my phone number with می توانید کاری کنید تا مخاطب موردنظر، شماره شما را مشاهده نماید. اکنون با شروع یک گفتگو با مخاطب مورد نظر، شماره شما به مخاطب نمایش داده می شود. در صورتی که مخاطب صلاح بداند مشابه روش بالا اکانت شما را ذخیره خواهد کرد و در نتیجه شما نیز به طور متقابل شماره مخاطب را مشاهده خواهید نمود. گرچه این روند بستگی به نحوه و هدف ارتباط دارد و به صورت صد در صد جوابگو نخواهد بود. اما این یک راه برای یافتن شماره تلفن همراه مخاطبین در تلگرام خواهد بود.

توجه داشته باشید که در حال حاضر در تلگرام امکان یافتن شماره افراد از طریق نام یا نام خانوادگی و اطلاعاتی از این دست امکان پذیر نمی باشد.

این نوشته صرفاً جنبه آموزشی و اطلاع رسانی داشته و هدف از درج این مطلب بررسی جوانب امنیتی ماجراست و لازم است برای جلوگیری از انتشار شماره های همراه خود، مراقب ارتباطات این چنینی باشید، چرا که با ظهور هر قابلیت جدید، همانقدر که برای ما منفعت به بار خواهد آمد، به همان میزان نیز ریسک استفاده از آن قابلیت افزایش پیدا خواهد کرد. آی آر سوشیال همواره در هنگام همکاری با ادمین ها و استخدام ادمین به مهارت فردی آن شخص به عنوان میزان آشنایی با موارد مهم امنیتی توجه ویژه خواهد کرد و این خود یکی از نکات کلیدی در خدمات آی آر سوشیال محسوب می گردد. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون