موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

خلاصه فیلم مانکن چیست

خلاصه فیلم مانکن چیست

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 بهمن 1398 ساعت 18:21

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان خلاصه فیلم مانکن چیست را مطالعه خواهید کرد.

mankan-serial.jpg

تست شخیصت شناسی

این روزها بازار سریال های نمایش خانگی داغ شده است و اکثر کارگردانان شناخته شده شبکه نمایش خانگی را بر صدا و سیما و تلویزیون ترجیح داده اند . جدیدترین این سریال های سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده می باشد که از اواخر سال 97 پروژه تولید آن شروع شده و از مرداد ماه 98 پخش آن به صورت هفتگی در نمایش خانگی آغاز می شود . سریالی با موضوع اجتماعی و چالش برانگیز در 26 قسمت به نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی.

حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال مجموعه های موفقی را در تلویزیون داشته است که می توان به سریال های دلنوازان , فاصله ها, آوای باران , پریا و … اشاره کرد . حال باید دید که آیا اولین تجربه او در نمایش خانگی موفق خواهد بود یا نه ؟! .

از نکات قابل توجه سریال مانکن حضور محمدرضا فروتن و مریلا زارعی در نقش های اصلی سریال است بازیگرانی که تا به حال در هیچ سریال نمایش خانگی حضور نداشته اند و این سریال اولین تجربه شان محسوب خواهد شد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران سریال می پردازیم.


بازیگران سریال مانکن :

اسامی کامل بازیگران مرد و زن مجموعه :

محمدرضا فروتن در نقش اخگر / مریلا زارعی در نقش کتایون / امیرحسین آرمان در نقش کاوه/ نازنین بیاتی در نقش همتا / حسین پاکدل در نقش سلمان پدر کاوه / فرزاد فرزین در نقش بهرام / لیندا کیانی در نقش ژیلا  / شبنم قلی خانی در نقش دوست کتایون / بهشاد شریفیان در نقش ناپدری همتا / عارفه معماریان در نقش بهار خواهر کاوه  / نفیسه روشن در نقش همسر اخگر / علی فرهنگی / رابعه مدنی / پانته آ کیقبادی / بهزاد محسنی / بهزاد خلج / الهام پاوه نژاد در نقش مادر کاوه  / رضا توکلی/  همایون ارشادی / لیندا کیانی / شبنم قلی خانی / محمد صادقی در نقش آبتین


داستان و موضوع سریال مانکن

فضای کلی قصه سریال مانکن طبق روال همیگشی سریال های ایرانی عشق و عاشقی می باشد و اتفاقاتی که برایشان می افتد.

کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند.

کاوه و همتا به شدت عاشق هم می باشند اما کاوه مجبور می شود به خاظر بدهی های پدرش که در زندان است خودش را به دختر عموی پدرش یعنی کتایون بفروشد و در این ازا او پدرش را از زندان آزاد می کند و بدهی هایش را تسویه می کند . در حقیقت کاوه مجبور می شود از همتا جدا شود و با کتایون ازدواج اجباری کند.

از طرفی همتا که خانواده درست و درمانی ندارد طبق یک نقشه که توسط ناپدری اش انجام شده بود وارد یک رخداد می شود و با یک باند خلافکار آشنا می شود و در حدود چند سال چون جا و مکانی ندارد با آن ها می ماند . در یکی مهمانی مشترک بعد از حدود 18 ماه کاوه و همتا مجدد همدیگر را می بینند و همتا که از دست اخگر فرار کرده است به کاوه پنا می اورد و این دو دوباره با یکدیگر وارد رابطه می شوند . اما اخگر و نفرات او به دنبال همتا و کاوه می باشند چرا که در یک درگیری برادر اخگر توسط کاوه به قتل رسید (در جریان فرار همتا در مهمان) . از طرفی کتایون نباید بفهمد که کاوه عاشق همتا است و با او رابطه دارد و …

به نظر شما در پایان قصه چه اتفاقی می افتد ؟


mankan_serial003.jpg

محمدرضا فروتن در سریال مانکن

mankan_serial004.jpg

فرزاد فرزین و امیرحسین آرمان در نمایی از سریال مانکن

mankan_serial001.jpg

نازنین بیاتی بازیگر نقش اصلی سریال مانکن

mankan_serial002.jpg

مریلا زارعی در سریال مانکن


زمان و روزهای پخش سریال مانکن

سریال مانکن از چه شبکه ای پخش می شود ؟

این سریال از صدا و سیما و تلویزیون پخش نمیگردد . این مجموعه در 26 قسمت تولید شده است و پخش آن هر هفته دوشنبه ها در سایت های دانلود فیلم و سایت اریا پیکس و فروشگاه های محصولات فرهنگی انجام میگردد.


تیزرها و آنونس های سریال

تیزر موزیک سریال با صدای فرزاد فرزین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر