موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

گرانترین بازیگر هند در سال 2018

گرانترین بازیگر هند در سال 2018

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 23:14

در همه جای جهان رقابت بسیار زیادی وجود دارد، در مدارس، محل کار و حتی در هالیوود. بازیگران مرد و زن هالیوود گرچه در ظاهر بسیار جذاب هستند اما برای جلب توجه و موفقیت باید بسیار زحمت بکشند. بازیگران زن بالیوودی برای دستیابی به چهره و ظاهر جذاب و فریبنده باید برنامه های غذایی و ورزشی خاصی را دنبال کنند. اگرچه امروزه این بازیگران درآمد خوبی دارند اما برخی از آن ها هم توانسته اند پردرآمد باشند. با پروشات همراه باشید تا با 20 بازیگر زن ثروتمند بالیوود در سال 2018 آشنا شوید.

تست شخیصت شناسی

20. کریتی سانون – درآمد خالص: 2.6 میلیون دلار

Kriti-Sanon-kK8D-621x414@LiveMint.jpg

کریتی سانون (Kriti Sanon) که حرفه بازیگری را در سال 2014 آغاز نمود، در این مدت توانست 2.6 میلیون دلار درآمد داشته باشد. او به تازگی فعالیت بازیگری را آغاز کرده و سال های آغازین حرفه اش را می گذراند. قرار گرفتن در فهرست ثروتمندترین بازیگران زن بالیوود می تواند برای او یک موفقیت بزرگ باشد. او همچنین جز جذاب ترین زنان بالیوود است.


19. آلیا بات – درآمد خالص: 4 میلیون دلار

alia-bhatt.jpg

آلیا بات (Alia Bhatt) با درآمد 4 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار داشته و سالانه 1 میلیون دلار درآمد دارد. آلیا یکی از زیباترین دختران هندی است.


18. زرین خان – درآمد خالص: 4.5 میلیون دلار

image-2017-06-26-3.jpg

زرین خان (Zarine Khan) یکی از بازیگران زن بالیوود است که 4.5 میلیون دلار درآمد دارد و علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت می کند. او مدل برندهای برتر هند است و امروزه او را به عنوان زیباترین دختر مسلمان می شناسند.


17. پرینیتی چوپرا – درآمد خالص: 6.7 میلیون دلار

india-entertainment-cinema-bollywood_8bd3cf60-6274-11e8-b4a9-2154dcd09999.jpg

پرینتی چوپرا (Parineeti Chopra) دخترعموی یکی از بزرگ ترین بازیگران زن بالیوود یعنی پریانکا چوپراست. او با درآمد خالص 6.7 میلیون دلار در رتبه 17 قرار دارد. او همچنین توسط Verve به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان بالیوود شناخته شده است.


16. شروتی حسن – درآمد خالص: 7 میلیون دلار

Shruti-Haasan-birthday.jpg

شروتی حسن (Shruti Haasan) شانزدهمین بازیگر زن بالیوود است که در سال 2009 حرفه بازیگری را آغاز کرد و اکنون 7 میلیون دلار درآمد دارد. او یکی از زیباترین زنان هند است.


15. کاترینا کیف – درآمد خالص: 10 میلیون دلار

kat7591.jpg

کاترینا کیف (Katrina Kaif) در کنار حرفه بازیگری یک مدل موفق است که گرچه اصالتا هندی نیست اما اکنون یکی از موفق ترین بازیگران این کشور بوده و با ستارگان بزرگی همکاری کرده است. از جمله فیلم های محبوب او عبارت اند از Dhoom 3، Namastey London، Ek Tha Tiger. او همچنین در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی مانند Veet, Slice, Lux و Titan شرکت داشته و برای هر فیلم 6 تا 7 کرور دریافت می کند.


14. کارینا کاپور خان – درآمد خالص: 10 میلیون دلار

681878-kareena-kapoor-khan.jpg

این مادر مهربان با بازی در فیلم هایی چون  Golmaal Again، Udta Punjab،  Ki and Ka و Veere di Wedding بیش از یک دهه است که توجه بازیگران را به خود جلب کرده است. او با نقش آفرینی در هر فیلم جدید توجه ها را به خود جلب می کند و مهارت های بازیگری اش را افزایش می دهد. کارینا کاپور خان (Kareena Kapoor Khan) در تبلیغات بسیاری مانند Boro Plus, Lakme, Lux و غیره ظاهر شده است. احتمالا او چهره زیبا و مهارت های بازیگری اش را از اجدادش به ارث برده است. او در این فهرست به جای خوبی دست یافته و برای هر فیلم 9 کرور دریافت می کند


13. کانگانا رانوت – درآمد خالص: 10.5 میلیون دلار

727512-kangana-ikas-wife-charges.jpg

کانگانا رانوت (Kangana Ranaut) یکی از بامهارت ترین و برجسته ترین بازیگران زن بالیوود است که با وجود تلاش ها، قضاوت ها و بی تفاوتی ها به شهرت رسید و با بازی در هر فیلم مهارت ها و شهرت اش افزایش می یابد. فیلم های مشهور او Tanu Weds Manu، Tanu Weds Manu Returns و Queen در قلب مخاطبین جای گرفت. او برای بازی در هر فیلم 11 کرور دریافت می کند.


12.ایلیانا دی‌کروز – درآمد خالص: 14 میلیون دلار

dc-Cover-obclnm51dvachcu7f860ud6ph5-20170928132159.Medi_.jpg

ایلیانا دی‌کروز (Ileana D’Cruz) یکی از زنان محبوب است که در کنار بازیگری یکی از زیباترین زنان هم می باشد. البته شخصیت او هم بسیار زیباست. او در کنار ثروتمند بودن یکی از بااستعدادترین بازیگران هند است. او اکنون با درآمد بیش از 14 میلیون دلار یکی از ثروتمندترین بازیگران هند می باشد.


11. سوناکشی سینها – درآمد خالص: 15 میلیون دلار

3d026c54-fd14-11e7-b4bc-5499dc23e9cf.jpg

سوناکشی سینها (Sonakshi Sinha) با دریافت درآمد از فیلم های اخیرش، از جمله Force 2, Akira و Noor به این درآمد دست یافته است. او از زمان ورود به این عرصه نقش های مختلفی دریافت کرده و توانسته نقش دختران معمولی و قدرتمند را به خوبی ایفا کند. او دختر بازیگر موفق شاتروگان سینها است و برای هر فیلم 4 تا 6 کرور دریافت می کند.


10. سونام کاپور – درآمد خالص: 15 میلیون دلار

689050-sonam-kapoor-07.jpg

سونام کاپور (Sonam Kapoor) دختر بازیگر معروف، آنیل کاپور بوده و یکی از بهترین بازیگران زن بالیوود می باشد که به دلیل ایفای موفق نقش های مختلف و فشن شهرت دارد. او در عرصه بازیگری، مدلینگ و تبلیغات فعالیت می کند. مهم ترین فیلم با حضور او Neerja است که با تحسین مردم و منتقدین مواجه شد. این بازیگر برای هر فیلم 2 تا 3 کرور دریافت می کند. بنابراین دهمین بازیگر ثروتمند هند است.


9. کاجول دوگان – درآمد خالص: 16 میلیون دلار

kajol_647_080515125502.jpg

کاجول دوگان (Kajol Devgan) یکی از شناخته شده ترین بازیگران جهان است که با درآمد 16 میلیون دلار نهمین بازیگر زن ثروتمند هند است. کاجول یکی از بازیگران زیبای هند است که زمانی ملکه زیبایی بود.


8. آمریتا رایو – درآمد خالص: 20.5 میلیون دلار

image47.jpg

آمریتا رایو (Amrita Rao) با بازی در فیلم های پرفروشی چون Welcome to Sajjanpur, Vivaah, Victory, Main Hoon Na و غیره به درآمد 20.5 میلیون دلار دست یافته است. مجله تایمز هند رایو را یکی از “50 زن تحسین برانگیز جهان” معرفی نمود. او پس از مادهوری دیکشیت دومین زن الهام بخش مقبول فدا حسین نقاش افسانه ای بود.


7. آنوشکا شارما – درآمد خالص: 25 میلیون دلار

694109-596676-anushkasharma2.jpg

آنوشکا شارما (Anushka Sharma) در ابتدا در صنعت مدلینگ فعالیت داشت و سپس به دنیای بازیگری وارد شد. او با فیلم Rab ne Bana Di Jodi از یاش چوپرا کار خود را آغاز کرد و از آن زمان به بعد به تدریج پیشرفت کرد. او در سال 2014 خانه تولید و فیلمسازی خود با نام Clean Slate Films را افتتاح کرد و با تولید NH 10 آن را به یک اثر بزرگ تبدیل نمود. Phillauri اثر بعدی او هم موفق بود و با واکنش های مثبت رو به رو شد. این بازیگر زیبا برای هر فیلم 7 تا 9 کرور دریافت کرده و در این فهرست جای گرفت. این بازیگر ثروتمند در جایگاه هفتم قرار دارد.


6. ویدیا بالان – درآمد خالص: 25 میلیون دلار

vidya-balan-1-17-1474114746.jpg

این بازیگر در برنامه تلویزیونی Hum Paanch شرکت داشت که موردتوجه مخاطبین قرار گرفت. سپس با فیلم Parineeta به هالیوود وارد شد و موفق بود. اگرچه نقش او در فیلم Munnabhai هم مورد توجه قرار گرفت اما این بازی در فیلم The Dirty Picture بود که زندگی اش را تغییر داد و سپس در فیلم هایی مانند Kahaani, Kahaani 2, Te3n, Begum Jaan دیده شد. ویدیا بالان (Vidya Balan) برای حرفه بازیگری جایزه پادما شری را نیز دریافت کرده است. این بازیگر زیبا برای هر فیلم 6 الی 7 کرور دریافت می کند.


5. پریتی زینتا – درآمد خالص: 30 میلیون دلار

preity-zinta-55c.jpg

احتمالا همه ما پریتی زینتا (Preity Zinta) را می‌شناسیم. این بازیگر زیبای بالیوود که بیشتر با چال گونه اش شناخته می‌شود، با درآمد 30 میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار دارد. اگرچه در حال حاضر چندان فعال نیست اما به دلیل سرمایه گذاری و تبلیغات درآمد بالایی دارد. زینتا مالک باشگاه کریکت کینگز پنجاب است.


4. آیشواریا رای باچان – درآمد خالص: 35 میلیون دلار

aishwarya-rai-bachchan-wallpaper-aishwarya-rai-bachchan-wallpaper-of-aishwarya-rai-bachchan-wallpaper-56425416.jpg

آیشواریا رای باچان (Aishwarya Rai Bachchan) یکی از زیباترین زنان جهان است که در سال 1994 بانوی شایسته جهان شد و با بازی در فیلم Iruvar در صنعت فیلم سازی هند جنوبی و سپس با فیلم Jeans به صنعت بالیوود وارد شد. اولین فیلم موفق او Aur Pyaar Ho Gaya بود و از آن زمان در فیلم های موفقی چون Dhoom 2, Devdas, Jodha Akbar, Hum Dil De Chuke Sanam و غیره حضور یافته است. او پس از مدتی استراحت در سال 2016 در فیلم Ae Dil Hai Mushkil حضور یافت و مورد توجه قرار گرفت. رای برای هر فیلم 10 کرور دریافت می کند. پسوند باچان به این دلیل است که او عروس آمیتا باچان معروف است.


3. مادهوری دیکشیت – درآمد خالص: 35 میلیون دلار

88913-bcwiqjldis-1525527930.jpg

مادهوری دیکشیت (Madhuri Dixit) یکی از مشهورترین و زیباترین بازیگران زن بالیوود است که یکی از زیباترین زنان جهان هم می باشد. این بازیگر با درآمد خالص 35 میلیون دلار سومین بازیگر ثروتمند بالیوود است و برای هر فیلم 3 تا 4 کرور دریافت می کند. او با سن بیش از 40 سال هنوز جوان و زیباست.


2. پریانکا چوپرا – درآمد خالص: 40 میلیون دلار

priyanka759-filephoto.jpg

پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra)، بانوی شایسته جهان در سال 2000 نه تنها در بالیوود بلکه در سراسر جهان شهرت دارد. او با بازی در سریال تلویزیونی Quantico از شبکه NBC به یکی از گران قیمت ترین بازیگران زن تلویزیونی تبدیل شد. او با بازی در فیلم هالیوودی “گارد ساحلی” (Baywatch) به شهرت بیشتری دست یافت. او در فیلم های بالیوودی مختلفی نظیر Bajirao Mastani, Barfi, Kaminey, Aitraaz و غیره حضور یافته است. پریانکا برای بازی در هر فیلم 12 کرور و در تبلیغات 5 کرور دریافت می کند.


1. دیپیکا پادوکونه – درآمد خالص: بیش از 45 میلیون دلار

a07sUE.jpg

دیپیکا پادوکونه (Deepika Padukone) یکی از زیباترین بازیگران زن بالیوود است که در سال 2007 و بازی در فیلم Om Shanti Om در مقابل شاهرخ خان به شهرت رسید. او با موفقیت های بیشتر به تنها بازیگری تبدیل شد که در یک سال بیش از 600 کرور به دست آورده است. سپس با بازی در کنار وین دیزل در فیلم هالیوودی XXX شهرت و درآمدش بیشتر شد. آخرین پروژه بالیوودی او یعنی Padmaavat که بسیار پرفروش بود بر شهرت او افزود. او برای هر فیلم 15 کرور و برای هر تبلیغ 8 کرور دریافت می کند. او با درآمد خالص 45 میلیون دلار ثروتمندترین بازیگر زن بالیوود است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر