موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

ربات یافتن افراد نزدیک در تلگرام

ربات یافتن افراد نزدیک در تلگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 14 دی 1399 ساعت 17:28

find-people.jpg

تست شخیصت شناسی

پيدا كردن افراد در تلگرام ممکن شد، شاید یکی از قابلیت های دوست داشتنی یعنی یافتن افراد نزدیک در تلگرام وجود نداشت اما در سال های قبل چینی ها یک برنامه ای به نام  ویچت ساختند و یک قابلیت خیلی خوب داشت که با اون میتوانستید به جستجوی افراد نزدیک خود بپردازید و یکی را انتخاب و با او گفتگو کنید.

یافتن افراد نزدیک در تلگرام (People nearby) شاید از قابلیت هایی باشد که بعضیا دوست داشتند سریعتر اضافه شود تا بتوانند از ان استفاده کنند که در نسخه 5.8 به صورت رسمی افزوده شده است و در ورژن 5.15 هم نسخه دوم اون با قابلیت بیشتری اضافه شده است

استفاده درست و مناسب از این ابزارها باعث بقای آن ها در کشورمان خواهد شد، بعضی از مردم از این امکانات سواستفاده کرده و ایجاد مزاحمت میکنند. باید بدانید که در حال حاضر شخصیت یک جامعه به رفتارهای کاربران شبکه های اجتماعی اون ملت بستگی دارد. اگرم این قابلیت نبود قبلا از ربات دوستیابی تلگرام جهت اینکارا استفاده میشد.

اموزش پیدا کردن افراد نزدیک در تلگرام

بعد از بروزرسانی تلگرام وارد آن شوید و به بخش مخاطبین بروید، در اینجا گزینه  Add People nearby (افزودن افراد نزدیک) را بزنید. اگه با تصویر زیر روبه رو شدید باید لوکیشن گوشی خود را روشن کنید.

add-People-nearby.jpg

پس از فعال کردن لوکیشن گوشی با صفحه همانند تصویر زیر مواجه میشوید که افراد و گروههای محلی نزدیک شمارو پیدا میکنه و در لیست زیر به نمایش درمیاره، همچنین مسافت شما و کاربر موردنظر راهم بر حسب کیلومتر درج میکند که حدودی بفهمید از کجا هست.

اگر روی Make Myself Visible (قابل مشاهده کردن من) بزنید پروفایل شما هم برای افراد نزدیک به نمایش در میاد و دیگران خواهند توانست با شما ارتباط برقرار کنند.

با ساختن گفتگوهای گروهی مختص موقعیت مکانی از قسمت «کاربران نزدیک» میزبان اجتماعات محلی باشید. که از طریق گزینه Create Local Grpoup میتوانید گفتگوهای محلی بسازید.

People-nearby-telegram-1.jpg

هیچ نگرانی ای درباره قابلیت جستجوی افراد نزدیک در تلگرام وجود ندارد. عملکرد این قابلیت به این شکله که اگر شما نمیخوایین کسی شمارو ببینه کافیه روی Stop Showing Me (به من نشان نده) کلیک کنید تا نمایش شما برای اطراف متوقف شود.

People-nearby-telegram-2.jpg

یافتن افراد نزدیک در تلگرام با برنامه منوگرام

راه دیگر برای یافتن دوستان اطراف این است که شما از برنامه منوگرام استفاده کنید. منوگرام به شما امکان یافتن افراد عضو تلگرام در شهر و منطقه خود را میدهید که چت روم هم دارد و جالب تر اینه که فاصله شما تا افراد دیگر را هم محاسبه میکند. شما میتوانید بر اساس یافتن افراد به صورت اتفاقی، برحسب ایدی منوگرام و بر اساس اسم مخاطب نزدیکان خود را بیابید.

برای دانلود برنامه منوگرام (Menugram) می توانید به کافه بازار مراجعه کنید. فعلا همین برنامه را میشناسیم ولی اگر ربات جستجوی افراد نزدیک هم داشته باشیم تا حالا رویت نکردیم و اگر شما میشناسید میتوانید در قسمت دیدگاه ها درج کنید تا دیگران هم بهره ببرند.

ربات هیدن چت و ناشناس (جستجوی افراد نزدیک)

روش کار با برنامه مونوگرام

برای شروع ابتدا برنامه مونوگرام را نصب کنید و سپس مکان یاب گوشی خود را روش کرده و وارد بخش ثبت نام شوید در اینجا باید ایدی تلگرام خود را وارد کنید. اگر آیدی نساختید باید حتما الان بسازید تا بتوانید ادامه دهید. در ادامه اطلاعات لازم و ضروری مانند شماره موبایل، سن، رمز ورود ۸ رقمی و جنسیت را وارد کرده و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید توجه کنید این رمز هیچ ربطی به تلگرام اصلی شما ندارد.

بعد از انجام مراحل بالا ثبت نام شما کامل شده است. در اینجا متذکر میشوم که این برنامه اصلا به تلگرام اصلی شما دسترسی ندارد ولی باید بدانید هرچند این اپیلیکیشن مورد تایید کافه بازار است ولی شما اطلاعات خود را در دسترس دیگران قرار میدهید پس اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است به هیچ وجه این کارو نکنید و از همون روش اول مربوط به نسخه اصلی استفاده نمایید.

برنامه های دیگری هم وجود دارد که قبلیت اصلی آن ها جستجوی افراد در نزدیکی شماست که چنتا از معروفترین آنها Wildcard – Hinge – GetReal – Grouper – MeetnGreeted است اگر دوست داشتید می توانید از آن ها استفاده کنید، هرچند شاید این برنامه ها در کشور ما زیاد کاربر نداشته باشد اما در سفرهای خارجی میتوانید افراد نزدیک به خود را بیابید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر