موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

برنامه شماره یاب از طریق آیدی

برنامه شماره یاب از طریق آیدی

نویسنده : پیمان | زمان انتشار : 19 اسفند 1400 ساعت 18:42

Caller_ID.jpg
آخرین بروزرسانی و آپدیت برنامه شماره یاب مخصوص گوشیهای هوشمند همراه

دانلود رایگان نرم افزار شناسایی و ردیابی صاحب شماره تلفن Caller ID :

از این نرم افزار می توانید برای یافتن و ردیابی صاحب شماره تلفن استفاده کنید.
اپلیکیشن Caller ID – Phone Number Lookup, Call Blocker ( مشخصات تماس گیرنده – چه کسی به من زنگ زده ) نام نرم افزاری رایگان است که با کمک آن می توانید نام (اسم، فامیل یا هر نام ممکن دیگر مخاطب ناشناس ) و مشخصات شماره های دریافتی ناشناس را شناسایی کنید.

تست شخیصت شناسی

با نصب اپلیکیشن شماره یاب Caller ID – Phone Number Lookup بر روی گوشی موبایل اندروید خود نام افراد را از روی شماره آنها ببینید و با فهمیدن و شناختن طرف از پاسخ دادن به موارد ناخواسته جلوگیری کنید. با کمک این اپ همچنین می توانید شماره ها و تماس های مزاحم و ناخواسته، تماس های تبلیغاتی و تجاری و روبوکال ها را مسدود و بلاک کنید.

نرم افزار Caller ID همچون True Caller عمل می کند و به همان سبک ترو کالر! Caller ID یکی از بهترین نرم افزارهای شماره یاب است و برای یافتن و ردیابی صاحب شماره تلفن موبایل همراه اندروید مورد استفاده است.
این برنامه مورد اعتماد بیش از 30 میلیون کاربر اندروید در سرتاسر جهان است!
برنامه شماره یاب حرفه ای Caller ID علاوه بر انداختن نام شماره مخاطب ناشناس بر روی گوشی شما می تواند منطقه و محل شخص شماره گیرنده را به درستی برای شما نشان دهد.

دانلود نرم افزار شناسایی و ردیابی صاحب شماره تلفن همراه Caller ID :

– اعلام و تشخیص مشخصات مخاطب به صورت فوری :
نرم افزار Caller ID – کالر آیدی علاوه بر پیدا کردن نام افراد از روی شماره موبایل آنها قادر است مشخصات دقیق هر تماس گیرنده را برای شما آشکار کند. Caller ID تنها نرم افزار یافتن نام افراد از روی شماره آنها نیست بلکه می تواند تماس های مزاحم و ناخواسته، تماس های تبلیغاتی و تجاری و روبوکال ها را مسدود نماید،Caller ID در واقع یک مزاحم یاب حرفه ای است! با دانلود رایگان آخرین ورژن Caller ID از پی سی افزار و نصب آن بر روی تلفن همراه خود اسم و فامیل تماس گیرنده ی واقعی را بیابید.
– جستجوی شماره :
با کالر آی دی پیدا کردن شماره موبایل افراد ناشناس آسان است این برنامه به شما این امکان را می دهد تا شماره تلفن ناشناس دریافتی را از طریق دیگران بیابید، یعنی اینکه چه کسی آن شماره را با چه نامی سیو نموده است. این نام ممکن است اسم و فایل شخص و یا هر نام دیگری باشد. شما می توانید هر شماره ای را که می بینید کپی کنید و آن را در کادر جستجو قرار دهید. بر اساس یک پایگاه داده عظیم، این ابزار بهترین یابنده شماره تلفن همراه و بهترین شناساگر برای موبایل های آندروید است!
– مسدود کننده تماس :
تماس های ناخواسته مانند تماس های تبلیغاتی، تماس های اسپم، روبوکال ها و غیره را با اضافه کردن آنها در لیست بلاک لیست مسدود کنید. کالر ای دی به صورت اتوماتیک شماره های وارد شده در لیست سیاه را شناسایی کرده و به شما اجازه می دهد تا برای همیشه با آنها خداحافظی کنید.
– شماره گیر هوشمند :
به طور مستقیم از داخل برنامه با دیگران تماس بگیرید.
– صفحه تماس :
می خواهید روی صفحه نمایش تماس خود رنگ بزنید؟ Caller ID انواع مختلف تم زیبا، شیک و رنگارنگ روی صفحه نمایش را برای سفارشی کردن تماس های دریافتی فراهم می کند. تم های صفحه نمایش تماس گیرنده به طور مداوم به روز می شوند.
– اسکن تماس های ورودی :
با اپلیکیشن Caller ID می توانید سابقه تماس خود را چک کرده و شماره های ناشناسی را که قبلا با شما تماس گرفته اند ( از قبیل تماس های دریافتی، تماس های ناموفق و تماس های خروجی کامل یا بدون پاسخ) را شناسایی کنید و از این طریق امنیت خود را حفظ کنید. مزاحم یاب Caller ID محل دقیق و مشخصات دقیق مخاطب ناشناس را برای شما نشان می دهد.
نرم افزار شماره یاب Caller ID کم حجم اما قدرتمند و بسیار حرفه ای است. برای شناسایی مشخصات شماره ناشناس حتما لازم نیست از گوشی شما تماسی گرفته شود یا تماسی را دریافت کنید، در قسمت جستجو در برنامه می توانید شماره تلفن را وارد کرده تا برنامه مشخصات کامل صاحب شماره تلفن را برای شما اعلام کند.
نکته:
* اپ Caller ID – Who Called Me دفترچه تلفن شما را برای سرچ کردن اتوماتیک آپدیت نمی کند.
* این برنامه تنها برای خدمت رسانی به مردم طراحی شده است و هیچ هدف دیگری را ندارد.
* شماره یاب مزاحم کالر آیدی می تواند محل قرارگیری دقیق مخاطب را به شما نشان دهد بلکه تنها استان و شهر محل اقامت شماره ناشناس را به شما نشان می دهد.

هم اکنون این مزاحم یاب حرفه ای و قدرتمند را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید!


Download-Icon.png دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

فرمت : apk

حجم فایل : 7 مگابایت

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

رده سنی: +3

دانلود  Truecaller : Caller ID نرم افزاری دیگر برای شناسایی شماره های ناشناس اندروید

دانلود  CallApp Dialer Free Caller ID App نرم افزاری دیگر برای شناسایی شماره های ناشناس اندروید


google-play-small.jpg لینک مطلب در گوگل پلی


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر