موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

اینستاگرام دابسمش هنرمندان

اینستاگرام دابسمش هنرمندان

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 23:54

بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می گوییم از تاثیرگذار ترین نوع بازاریابی است. در نوشته های متعددی به این موضوع اشاره کردیم که اگر می خواهید از این روش برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید، بهتر است بهترین اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کارتان را بشناسید. در این نوشته می خواهیم لیست اینفلوئنسرهای ایرانی را به تفکیک زمینه ی کاریشان بررسی کنیم. برای معذفی اینفلوئنسرهای ایرانی  در هر زمینه حداقل 5 نفر را معرفی کرده ایم و این فهرست به روز خواهد شد. در ادامه با لیست اینفلوئنسرهای ایرانی ما همراه باشید. در ابتدا بحث را با چند تعریف و مفهوم آغاز کرده و بلافاصله به سراغ معرفی افراد در این لیست اینفلوئنسرهای ایرانی می رویم.

تست شخیصت شناسی

بیشتر بدانید: خروج از ریپورت اینستاگرام

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چه کسانی هستند؟

اینفلوئنسر یا معادل انگلیسی آن influencer همانطور که از نامش بر می آید به شخصی گفته می شود که حداقل روی یک نفر تاثیر داشته باشد. این تاثیر باعث می شود آن شخص اقدام به رفتار خاصی کند که در نتیجه ی صحبت ها یا اعمال و رفتار این شخص تاثیرگذار صورت گرفته است. بازیگران، خواننده ها، فوتبالیست ها و تمامی افرادی که در فضایی غیر از اینستاگرام مشهور بوده اند، جز افراد تاثیرگذار هستند که چه در فضای اینستاگرام و چه در خارج آن تاثیرگذاری خود را حفظ می کنند. آنچه ما در این نوشته به دنبال آن هستیم؛ معرفی افرادی است که در فضای اینستاگرام به شهرت رسیده اند.این افراد با تولید محتواهایی جذاب از قبیل عکس و ویدئو و مطلب های مختلف افراد علاقمند را به خود جلب می کنند. به مروری که تعداد دنبال کنندگان این افراد زیاد شود، به مقوله ی افراد تاثیر گذار وارد می شوند.

دوست شما با 200 فالور نیز می تواند بر روی رفتار شما و سایر دوستانتان تاثیر بگذارد و از این جهت یک اینفلوئنسر به حساب می آید. ما در اینجا در مورد اینفلوئنسرهای ایرانی تعداد فالورهای بالاتر صحبت می کنیم. بدیهی است که گستره ی تاثیرگذاری این افراد بیشتر خواهد بود. این راهنمای جامع به شما کمک می کند در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی تان تصمیمات درست تری بگیرید. البته بدیهی است که ارتباط گرفتن با این افراد به سادگی انجام نمی شود و برای این کار باید  راه های ارتباط با اینفلوئنسرها را بدانید. در هر صورت بند بعدی را به معرفی اینفلوئنسرها در زمینه های مختلف اختصاص داده ایم.

فهرست معروف ترین اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام

ما در این بند به معرفی اینفلوئنسرهای ایرانی در 10 زمینه ی زیر می پردازیم:

  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی طنز
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی سبک زندگی
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی گردشگری
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی آموزش اینستاگرام
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی مد و پوشاک
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی آشپزی و رستوران گردی
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی زیبایی و آرایش
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی عکاسی
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی بازی و استریمینگ
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی ورزش و سلامتی
  • اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی تکنولوژی های روز

بیشتر بدانید: چگونه فیلم طولانی در پست اینستاگرام بگذاریم

اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی طنز و فان

در این لیست اسامی 20 اینفلوئنسر معروف در زمینه ی ساخت کلیپ های طنز با بیش از یک میلیون فالور و به ترتیب تعداد فالور به شما معرفی شده است. فهرست این واینرها در تاریخ شهریور 1399 آماده شده است:

  1. محمد امین کریم پور:

سن: متولد 7 مرداد 1373 (26 سال)

محل تولد – سکونت: تهران – شهرک اکباتان

تحصیلات: لیسانس رشته ی برق الکترونیک از دانشگاه علمی کاربردی

تعداد فالورها: 4 میلیون و 837 هزار

آدرس اینستاگرام محمد امین کریم پور : mohamadaminkarimpor

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

محمد امین کریم پور فعالیت خود را از فیسبوک آغاز کرد. از ابتدا در زمینه ی ساخت ویدئوهای طنز فعالیت داشت و هیچگاه از این مسیر خارج نشد. همکاری او با سایر اینفلوئنسرهای فعال در این زمینه در سال 96 یک نمایش به نام سه گرامی را به روی صحنه ی سالن اریکه ی ایرانیان برد که فروش فوق العاده ای داشت. محمد امین کریم پور در تمامی فرمت های رایج طنز در اینستاگرام مانند دابسمش فعالیت داشت و امروزه ویدئوهای طنز او شکلی حرفه ای به خود گرفته اند. درآمد او از تبلیغات برندها در خلال ویدئوهای طنزش است. البته گاها این نوع تبلیغات آنچنان که باید تاثیر گذاری ندارد و صرفا به نام بردن از برند در لابلای یک ویدئوی طنز که گاها نامربوط است، خلاصه می شود. البته در اکثر مواقع ویدئوی تبلیغاتی با تمرکز به برند و فضای آن تولید شده که در تصویر نمونه ی آن را می بینید:

به بخش کپشن پست و فضایی که ویدئو در آن تهیه شده دقت کنید.

2. میلاد خواه:

سن: متولد 5 شهریور 1368 (31 سال – البته در بعضی نوشته ها متولد 1370 ذکر شده است)

محل تولد – سکونت: تهران – میدان هروی

تحصیلات: کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد لاهیجان

تعداد فالورها: 4 میلیون و 75 هزار نفر

آدرس اینستاگرام میلاد خواه : milad_khahhh

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

اسم کامل میلاد خواه میلاد قاسمی خواه است. ویدئوهای طنز میلاد خواه دو ویژگی عمده دارند: یکی استفاده از پوشش روسری یا مقنعه و صحبت کردن به شیوه ی خانم ها و دومی استفاده از کلمات و اصطلاحات من درآوردی در خلال ویدئوهای طنز این واینر معروف است. میلادخواه نیز از شیوه ی مشابهی پیروی می کند و بابت استفاده از محصولات برندها و یا پیام های تبلیغاتی آنها در خلال ویدئوهای طنزش کسب در آمد می کند. تصویر زیر نمونه ای از پست های تبلیغاتی اوست:

3.عرفان علیرضایی

سن: متولد 2 تیر 1366 (33 سال)

محل تولد – سکونت: تهران

تحصیلات: کاردانی دکوراسیون داخلی – دانشجوی انصرافی زبان ایتالیایی

تعداد فالورها: 3 میلیون و 650 هزار نفر

آدرس اینستاگرام عرفان علیرضایی : erfanalirezai

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

عرفان علیرضایی را می توان از قدیمی ترین طنز پردازان اینستاگرامی به حساب آورد. او نیز مانند سایر واینرهای اینستاگرامی کار را با ساختن کلیپ های ظنز 15 ثانیه ای و دابسمش در این فضا شروع کرده است. او نیز به سبک سایر فعالان حوزه ی طنز با به کار بردن نام برندها در خلال ویدئوهای ظنز و در کپشن اینستاگرام به تبلیغ برندها می پردازد. همکاری خوبی بین این واینر و سایر واینر های اینستاگرامی در ساخت کلیپ های طنز وجود دارد:

4.ایزی محسن:

سن: متولد 1367 (32 سال)

محل تولد – سکونت: تهران

تحصیلات: کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

تعداد فالورها: 3 میلیون و 160 هزار نفر

محسن ایزی را سلطان دابسمش ایران می نامند. او فعالیت جدی خود در اینستاگرام را از سال 95 آغاز کرد و هم اینک در بحث طنز به سطحی حرفه ای رسیده است. ویدئوهای ظنز محسن ایزی دارای سناریوهای خلاقانه ای است که با متن و موضوع تبلیغات برندها همخوانی زیادی دارد.

آدرس اینستاگرام ایزی محسن: iz.mohsen

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

5.علی صبوری:

سن: متولد 3 شهریور 1371 (26 سال)

محل تولد – سکونت: مشهد – تهران

تحصیلات: رشته ی هوشبری (دانشجوی اخراجی)  

تعداد فالورها: 2 میلیون و 680 هزار نفر

علی صبوری با حضور در مسابقه ی خنداننده شو در برنامه ی خندوانه به اوج شهرتش رسید. پیش از آن نیز با تولید ویدئوهای طنز چهره ای نسبتا شناخته شده در اینستاگرام بود. علی صبوری با بازی در سریال تلویزیونی در ماه های اخیر به نظر می رسد که آینده ی درخشانی در این حرفه داشته باشد. شیوه ی تبلیغات او به رسم سایر واینرهای این سبک است. نام برند مورد تبلیغ در پست و در بخش کپشن و هم چنین در خلال دیالوگ های ویدئوی طنز او دیده می شوند.

آدرس اینستاگرام علی صبوری: saburi_ali

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

6.هومن ایرانمنش:

سن: متولد 31 تیرماه 1372 (28 ساله)

محل تولد – سکونت: آستارا  

تحصیلات: او از 11 سالگی در حرفه ی موسیقی و آهنگسازی فعالیت کرده است

تعداد فالورها: 1 میلیون و 570 هزارتومان

هومن ایرانمنش در ابتدا فعالیتش را با خوانندگی و آهنگسازی آغاز کرد. او از سال 95 با ساخت کلیپ های طنز در اینستاگرام نامی در بین واینر ها برای خود دست و پا کرد. البته او همچنان در کنار فعالیت های طنز، هنرهای خود در زمینه ی خوانندگی را نیز به مخاطبانش نشان می دهد.به نسبت واینرهای دیگر می توان گفت که هومن ایرانمنش تبلیغات کمتری در صفحه ی خود دارد. در هر صورت مدل تبلیغات در صفحه ی او نیز به سیاق سایر واینرهاست:

آدرس اینستاگرام هومن ایرانمنش: hmn.iranmanesh

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

7.مهدی صارمی:

سن: متولد 18 مرداد 53 (44 ساله)

محل تولد – سکونت: تهران – تهران

تحصیلات: فوق دیپلم رشته ی برق

تعداد فالورها: 1 میلیون نفر

مهدی صارمی بعد از فارغ التحصیلی کارش را در تئاتر ادامه داد و بعد از آن به کار کودک روی آورد. شاید او را در همکاری با داریوش فرضیایی( عمو پورنگ) در برنامه ی کودک بشناسید. او از تلویزیون فاصله گرفت و به ساخت ویدئوهای طنز در اینستاگرام پرداخت. عمده ی ویدئوهای طنز او با همراهی خواهر زاده اش خانم سارا اطهری که او نیز از فعالان این حوزه در اینستاگرام است اجرا می شود. متاسفانه اطلاعات جامعی در مورد خانم اطهری یافت نشد. شیوهی تبلیغاتی مهدی صارمی نیز از روند مشابه سایر واینر ها پیروی می کند:

آدرس اینستاگرام مهدی صارمی : mehdisaremi_tv

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

8.پریسا پورمشکی:

سن: بین 20- 30

محل تولد – سکونت: متاسفانه اطلاعاتی یافت نشد

تحصیلات: متاسفانه اطلاعاتی یافت نشد

تعداد فالورها: 874 هزار نفر

پریسا پور مشکی از دیگران واینرهای فعال در وادی طنز است. او به نسبت جزو پرکارترین واینرهای طنز است که ویدئوهای او به نسبت سایرین بازدید بالایی دارند. تا این لحظه اطلاعات جامعی از سابقه ی هنری یا تحصیلی پریسا پورمشکی در دست نیست به محض اطلاع یافتن این بخش تکمیل می شود. شیوه ی تبلیغاتی مشکی پور جذاب است و پست های تبلیغاتی او مانند سایرین هم در بخش پست و هم در بخش استوری دیده می شود:

آدرس اینستاگرام پریسا پورمشکی: pooorblack

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

9.آندیا بابایی:

سن: متولد 27 اسفند 77 (22 ساله)

محل تولد – سکونت: اهواز – تهران

تحصیلات: اطلاعاتی در این زمینه بدست نیامد. از 6 سالگی به حرفه ی بازیگری مشغول است. 

تعداد فالورها: 866 هزار نفر

آندیا بابایی از واینرهای جوانی است که به گفته ی خودش بازیگری را از سن 6 سالگی آغاز کرده است. او اولین ویدئوی خود را در سال 2016 در اینستاگرام آپلود کرد. تیپ و استایل متفاوت او به همراه همکاری اش با سایر واینرهای اینستاگرامی باعث شهرت او شده است. شیوه ی تبلیغات او در اینستاگرام به سبک و سیاق سایر واینرها و به صورت اسپانسر محور است:

آدرس اینستاگرام آندیا بابایی: andia_babaei

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

10.امپراطور کوزکو:

سن: متولد  اسفند 68 (31 سال)

محل تولد – سکونت: قم (البته طبق گفته ی خودش اصالتا قمی نیست) – قم

تحصیلات: 7 سال یعنوان طراح وب فعالیت داشته است

تعداد فالورها: 558 هزار نفر

زینب موسوی ملقب به امپراطور کوزکو را ممکن است با برنامه ی خندوانه شناخته باشید. گرچه او قبل از حضور در این مسابقه نیز در اینستاگرام به صورت جدی فعالیت داشت. او اولین استندآپ کمدین زن ایرانی نام دارد.امپراطور کوزکو در قالب یک زن خانه دار و غرغرو که نسبت به همه ی وقایع روز واکنش نشان می دهد، در اینستاگرام فعالیت می کند. عمده ی تبلیغات صفحه ی امپراطور کوزکو در قالب استوری اینستاگرام و توسط خود او در قالب شخصیتش انجام می شود:

در بین واینرهای اینستاگرامی، تعداد آقایان بیشتر از خانم هاست و همکاری های خوبی بین آنها دیده می شود. با این حال در این بخش سعی کردیم در بین واینرهای خانم نیز بهترین ها را به شما معرفی کنیم. باید گفت که ایت فهرست در هر بخش به مرور تکمیل می شود. بخش بعدی به معرفی اینفلوئنسرهای فعال در زمینه ی سبک زندگی اختصاص دارد.

آدرس اینستاگرام امپراطور کوزکو: iamkuzcooo

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

بیشتر بدانید: چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم

اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی سبک زندگی

همانطور که از اسم این افراد برمی آید محتواهایی در زمینه ی معرفی سبک زندگیشان تولید و منتشر می کنند. خانم ها در این بخش فعال تر هستند. این محتواها در مورد سبک پوشش، آشپزی، خانه داری، کودکان و مواردی از این قبیل هستند. در ادامه به 5 اینفلوئنسر سبک زندگی معروف در اینستاگرام می پردازیم.

  1. آیروس ملودی

آیروس ملودی

سن: بین 30 تا 40

محل تولد – سکونت: هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

تحصیلات: هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

تعداد فالورها: 528 هزارنفر

آدرس صفحه ی اینستاگرام آیروس ملودی  Ayrosmelody است. آیروس مادر دو قلوهای معروف اینستاگرام سام و سامیار است. اولین پست صفحه ی او مربوط به سال 2015 است. به گفته ی خودشان، صفحه ی اینستاگرامی آیروس ملودی به همراه صفحه ی اختصاصی دوقلوها به اسم sam_samiyar و صفحه ی همسرش پژمان به صورت تخصصی بر روی تبلیغات در اینستاگرام فعالیت می کنند. شیوه ی تبلیغات صفحه ی سام و سامیار با حضور مادر و پدرشان با ساخت کلیپ های تبلیغاتی حرفه ای صورت می گیرد:

گفتنی است آیروس ملودی(یعنی مادر خانواده) تا حدودی در خوانندگی نیز ورود کرده است.

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

2.رهای

سن: بین 30 تا 40

تعداد فالورها: 497 هزارنفر

آدرس صفحه ی اینستاگرام رهای: Rahaay_ است.”رها هستم،‌عکاس و خوشبخت” عبارتی است که در بایوی پیج رهای دیده می شود. این صفحه به صورت تخصصی در زمینه ی عکاسی فعالیت می کند. از آنجایی که عمده ی عکس های رها از زندگی روزمره ی اوست در دسته بندی سبک زندگی قرارش داده ایم. رهای تبلیغات را به شیوه ی عکس یا ویدئو با کیفیت بالا و معمولا خلاقانه انجام می دهد:

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

3.سوگل شاکری

سن: 30 سال

محل زندگی: تهران

تعداد فالورها: 132 هزارنفر

آدرس اینستاگرام سوگل: Sogolshakeri است.”سوگل نه سوگول” اینفلوئنسر دیگری در حوزه ی سبک زندگی فعالیت می کند. سوگل تصاویر پست هایش را با دلنوشته هایش همراه می کند و از کامنت ها و مشارکت های فالورها بر می آید که فضای صمیمانه ای در صفحه برقرار است. سوگل در بحث تبلیغات بسیار حساسیت به خرج می دهد. یعنی محصول یا خدمت شما باید با سبک زندگی او همخوانی داشته باشد. برای ارتباط با این اینفلوئنسر باید با پیج کاری خود پیغام و نمونه محصولات خود را به دایرکت او ارسال کنید:

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

4.شهرزاد

سن: 30 سال

محل زندگی:  اطلاعاتی در دست نیست

تعداد فالورها: 121 هزارنفر

هماهنگی و تبلیغات: مراجعه به دایرکت

نام اکانت اینستاگرامی شهرزاد: shaziasm است. شهرزاد در روایت سبک زندگی اش، سبک منحصر به خودش را دارد. می توان گفت که شمایل صفحه ی شهرزاد ریتم یکسانی را دنبال نمی کند. شهرزاد دستی در گویندگی نیز دارد و برای خود عنوان شهرزاد قصه گو را داده است. شهرزاد نیز به سبک سایر اینفلوئنسرها تبلیغاتش را خلال پست ها و استوری هایش انجام می دهد:

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

5.ستوده

سن: 30 سال

محل زندگی: اطلاعاتی در دست نیست

تعداد فالورها: 103 هزارنفر

آدرس اینستاگرام ستوده: sotoudebt است. تم پاییزی در تمام پست های ستوده دیده می شود. فضای صمیمانه ای که در صفحه ی سبک زندگی ستوده است، می تواند برای تبلیغ محصولاتی از شما که با این حال و هوا همخوانی دارد بسیار مناسب باشد. او در تبلیغات سبک بسیار خلاقانه ای دارد:

در آینده فهرست مربوط به انیفلوئنسرهای فعال در زمینه ی سبک زندگی را تکمیل می کنیم. در بخش بعدی نوبت به حوزه ی جذاب گردشگری و اینفلوئنسرهای آن می رسد.

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

بیشتر بدانید: نرم افزار ادیت عکس

اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی گردشگری

فعالیت اینفلوئنسرها در بخش گردشگری به نظر کمی کمرنگ تر از حوزه های دیگر است. با این حال بلاگر های فعال در بخش گردشگری را در این بخش به شما معرفی کرده ایم:

  1. دنیای آسوده

سن: 30 تا 40 سال

محل زندگی: کشور سوئیس

تعداد فالورها: 554 هزارنفر

آدرس صفحه ی اینستاگرام آسوده ایمر یا دنیای آسوده : asuhsworld است. دنیای آسو حقیقتا رنگارنگ و جذاب است. او به همراه همسرش ارنست ایمر به ساخت مستندهایی در خلال سفرهایش می پردازد. سفر این زوج با ون به کشورهای مختلف جذاب و دیدنی است. به نظر نمی رسد آسو در بحث تبلیغات چندان فعال باشد؛ با این حال در بخش استوری های این صفحه ردپایی از تبلیغات دیده می شود:

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

2.هدی رستمی

سن: 17 اردیبهشت 65 (33 سال)

محل زندگی: ایران (در حال حاضر)

تعداد فالورها: 447 هزارنفر

آدرس اینستاگرام هدی رستمی: Hodarostami است. هدی رستمی در بین جهانگرادان نسبتا معروف تر است. او در سالهای مدرسه به همراه خانواده اش به سوئد مهاجرت کرده است و جهانگردی را با سفر های کوتاه درون سوئد آغاز کرده است. صفحه ی هدی رستمی داستان جهانگردی ها، ایران گردی ها و سبک زندگی اوست.

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

3.ملیکا بکایی

سن: 30 تا 40 سال

محل زندگی: گواتمالا (در حال حاضر)

تعداد فالورها: 194 هزارنفر

آدرس صفحه ی اینستاگرام ملیکا بکایی: Melliiic است. ملیکا 2 سال و نیم است که زندگی در سفر را آغاز کرده است. فضای صمیمانه ای در صفحه ی ملیکا دیده می شود. بعلاوه اطلاعات دقیقی که در مورد مکان های دیدنی دنیا در اختیار فالورهایش قرار می دهد. این اطلاعات در وبسایت ملیکا به آدرس melliiic.com بیشتر هم می شود. بعلاوه شما می توانید از بخش تماس با من در وبسایت ملیکا با او ارتباط بگیرید.

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

4.سحر

 سن: 27 سال

محل زندگی: ایران

تعداد فالورها: 173 هزارنفر

آدرس اینستاگرام سحر: saharzn است. حال و هوای گردشگری و ایرانگردی از تمامی پست های سحر پیداست. صفحه ی saharzn صفحه ی گردشگری سحر است و صفحه ی about.sahar صفحه ی سحر در زمینه ی سبک زندگی اوست.سحر با تولید محتواهای خلاقانه تبلیغات برندها را نیز انجام می دهد:

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

5.مملیکا

سن: 34 سال

محل زندگی: ایران(در حال حاضر)

تعداد فالورها: 61هزارنفر

آدرس اینستاگرام مملیکا در اینستاگرام: mamallicaa است. او جهانگرد، تورلیدر و ماجراجویی است که فعالیت هایش را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. شیوه ی تبلیغات او بیشتر در زمینه ی کسب و کارهای مرتبط با گردشگری است و به سبک و سیاق سایر اینفلوئنسرها در خلال پست هایش انجام می شود:

فهرست اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرامی در حوزه ی گردشگری را در آینده تکمیل می کنیم. حال نوبت به موضوع داغ این روزهای اینستاگرام و معرفی اینفلوئنسرهای معروف در زمینه ی آموزش اینستاگرام می رسد.

هماهنگی و تبلیغات: پیام به مدیر تبلیغات اینفلوئنسر

سخن پایانی

معرفی اینفلوئنسرهای ایرانی معروف اینستاگرامی را در این نوشته دنبال کردیم. باید گفت که فهرست اینفلوئنسرهای ایرانی این نوشته به مرور تکمیل می شود. معیار انتخاب ما در وهله ی اول تعداد فالورهای این افراد بود. در هر لیست افراد به ترتیب از فالور بالا به کم معرفی شده اند. هدف از از معرفی این افراد کمک به کسب و کار شماست تا آشنایی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کارتان، شما را به انجام تبلیغاتی مفید در حوزه ی کاری تان راهنمایی کند. اگر در هر یک از این زمینه های اینفلوئنسری می شناسید که می خواهید حتما نام آن در لیست بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی بیاید، در بخش نظرات با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: شادوبن اینستاگرام چیست و چگونه می توان از آن خارج شد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر