موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

قد 180 برای مرد

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 23 اسفند 1400 ساعت 12:50

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان قد 180 برای مرد را مطالعه خواهید کرد.

TAPESH.jpg

تست شخیصت شناسی

 برترین ها:
خانم‌های محترم این مطلب را بخوانید و ببینید از 30معیاری كه خانم‌های آن‌سوی مرز برای مردان ایده‌آل در‌نظر گرفته‌اند چند معیار از  نظر شما مهم است و چند معیار را قبول ندارید. آقایان محترم هم این 30 معیار را بخوانید و ببینید چند تا از آنها را دارید و به خودتان نمره بدهید. شاید فكر كنید یك مرد ایده‌آل هستید، خب شما تنها نیستید، خیلی از مردها نسبت به خودشان همین احساس را دارند، آنها فكر می‌كنند، یك شریك زندگی ایده‌آل هستند، اگر مجرد باشند فكر می‌كنند تمام زنان با ازدواج با آنها خوشبخت می‌شوند و اگر متاهل باشند هم فكر می‌كنند كه همسرشان آنقدر كه باید قدرشان را نمی‌داند. اما «مرد ایده‌آل» یعنی چه؟ اصلا مگر می‌شود در مورد چنین مفهوم گسترده‌ای صحبت كرد؟ خب، از نظر بعضی‌ها می‌شود، حداقل در انگلستان و كشورهای همجوارش. حالا گروهی مدعی هستند كه معیارهای مرد ایده‌آل را تقریبا و تاحدودی پیداكرده‌اند.

تحقیق پوشاكی در مورد مرد ایده‌آل

مسئولان شركت تولید پوشاك آستین رید، به‌تازگی در یك تحقیق مفصل بیشتر از 2هزار زن و دختر بین 18 تا 48 سال را مورد بررسی قرار دادند و بر اساس همین بررسی‌ها حالا می‌توانند از 30 نكته حرف بزنند كه می‌تواند معیارهای مرد ایده‌آل در نگاه جامعه زنان این كشور باشد.

البته طبیعی است كه دیدگاه‌ها و  علایق و سلایق هر نفر با دیگران متفاوت باشد، اما خب می‌توان به طور نسبی سلیقه‌ها را جمع‌بندی كرد و از میان آنها معیارهای مشترك را بیرون كشید.

طبیعی است كه یك مرد نمی‌تواند همه این 30 امتیاز را در خود داشته باشد، اما اگر تعداد بیشتری از این نكات را داشته باشید، احتمالا در آن كشورها ایده‌آل‌تر محسوب خواهید شد. جدول این 30 امتیاز در انتهای مطلب آمده است و شما می‌توانید به خودتان بر‌اساس معیارهایی كه دارید یا ندارید امتیاز بدهید.

تحقیق پوشاكی در مورد مرد ایده‌آل

بر‌اساس نتایج این بررسی، زنان انگلیسی (و احتمالا زنان كشورهای غربی) مردانی با قد حدود 180 سانتی‌متر، بدون وزن اضافه و دارای اندام ورزشكاری را از لحاظ فیزیكی، ایده‌آل ارزیابی می‌كنند.

اما اگر فكر می‌كنید كه نتایج یك تحقیق برای صحبت در این‌ مورد كافی است این‌را بدانید كه محققان دانشگاه‌های آیین زندگی 10هزار مردی را كه طی هفته اول سال 1958 به دنیا آمدند مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند كه مردانی كه قد آنها حدود 180 سانتی‌متر بوده است (بین 178 تا 182 سانتی‌متر) در كل از تمام گروه‌‌های دیگر قدی بیشتر ازدواج كرده‌اند و درصد زندگی مشترك موفق در آنها بیشتر بوده و درصد داشتن فرزند هم در آنها بیشتر بوده است. در‌واقع این مطالعه نشان می‌دهد كه مردان با این حدود قد، كمتر از سایر مردان احتمال دارد تنها بمانند. البته این را هم بدانید كه فاكتور «سلامت» و اهمیت دادن به آن، از لحاظ زنان شركت‌كننده در این نظرسنجی مهم‌ترین خصلت مرتبط با فیزیك مردان بوده است.

شاید با یك نگاه اجمالی به فهرست صفات مرد ایده‌آل فكر كنید كه زنان حاضر در این نظرسنجی سقف توقعات بالایی داشته‌اند، اما واقعیت این است كه در كل می‌شود گفت انتظارات این زنان از «مرد ایده‌آل» خیلی هم غیرمنطقی نیست. در واقع مهم‌ترین نكته این است كه تنها 3 مورد از معیارهایی كه زنان در انتخاب آنها تفاهم داشته‌اند، مربوط به مسائل مالی بوده است و در كل تعداد فاكتورهای مرتبط با روحیات، اخلاق و صفات رفتاری بیشتر از تعداد فاكتورهای مربوط به قیافه، فیزیك، تناسب بدنی و مسائل مالی است.


92510_827.jpg

برای خانم‌ها، اخلاق مهم‌تر است

شاید با یك نگاه اجمالی به فهرست صفات مرد ایده‌آل فكر كنید كه زنان حاضر در این نظرسنجی سقف توقعات بالایی داشته‌اند، اما واقعیت این است كه در كل می‌شود گفت انتظارات این زنان از «مرد ایده‌آل» خیلی هم غیرمنطقی نیست. در واقع مهم‌ترین نكته این است كه تنها 3 مورد از معیارهایی كه زنان در انتخاب آنها تفاهم داشته‌اند، مربوط به مسائل مالی بوده است و در كل تعداد فاكتورهای مرتبط با روحیات، اخلاق و صفات رفتاری بیشتر از تعداد فاكتورهای مربوط به قیافه، فیزیك، تناسب بدنی و مسائل مالی است.

پول هم مهم است

به‌طور قطع زنان در مورد خودشان نخواهند پذیرفت كه مادی‌گرا هستند. اما نتایج نظرسنجی‌های اخیر و مطالعه شركت آستین رید نشان می‌دهد كه اتفاقا درآمد‌ خوب و داشتن اتومبیل‌ مناسب هم از معیارهای ایده‌آل بودن مردان نزد زنان است. در مطالعه‌ای كه شركت آستین رید انجام داده زنان مردی را به‌عنوان همسر ایده‌آل معرفی كرده‌اند كه ماهانه 8هزار دلار درآمد داشته باشد. در‌ضمن در میان اتومبیل‌های محبوب، زنان، اتومبیل‌ آئودی را معیاری برای آنكه صاحب آن را مردی ایده‌‌آل بنامند در نظر گرفتند. اگر می‌خواهید در مورد تاثیرات امكانات مالی بر دیدگاه‌‌های زنان بدانید باید بگوییم كه پژوهشگران دانشگاه علوم اجتماعی گلاسكو در تحقیقی عكس‌هایی از مردانی كه پشت اتومبیل‌های گوناگون نشسته بودند را به 75 دختر جوان نشان دادند. این گروه از دختران مردانی را كه پشت فرمان اتومبیل‌هایی مثل بنتلی و پورشه نشسته بودند مردان مناسب‌ و ایده‌آل برای ازدواج نسبت به مردانی كه پشت فرمان اتومبیل‌هایی مثل كیا، فورد و تویوتا نشسته بودند، ارزیابی كردند.

یك نكته جالب هم اینكه زنان دوست دارند همسران‌شان درآمد بیشتری نسبت به آنها داشته باشند. در مطالعه اخیر، داشتن درآمد بیشتر نسبت به همسران به‌عنوان یكی از معیارهای ایده‌آل بودن مردان ارزیابی شد؛ ضمن آنكه نتیجه تحقیق دیگری كه 2سال قبل از اروپای غربی انجام شد نشان می‌دهد كه 74درصد از زنان این كشورها دوست دارند كه درآمد همسرشان بیشتر از درآمد آنها باشد.


92512_672.jpg

عزیزم، خرید كردن را دوست داری؟

اما از نظر رفتاری زنان چه گروهی از مردان را ایده‌آل ارزیابی می‌كنند؟ واقعیت این است كه زنان بیشتر از مردان به خرید علاقه دارند، به همین دلیل است كه آنها مردانی را كه علاقه زیادی به خرید داشته باشند مردان ایده‌آل ارزیابی می‌كنند. در‌ضمن از‌نظر زنان، مردانی كه رژیم غذایی متعادلی داشته باشند (مثلا گیاه‌خوار نباشند و گوشت هم بخورند) و همین‌طور مردانی كه سریع می‌توانند لباس بپوشند و حاضر شوند و در میان ورزش‌ها هم فوتبال را دوست داشته باشند، ایده‌آل‌تر هستند.

مرد ایده‌آل؛ یعنی هم سنگ صبور هم حامی

اما در مورد خصوصیات اخلاقی، تقریبا می‌توان حدس زد كه زنان چه نوع مردانی را دوست دارند؛ مردانی كه به احساسات همسران خود احترام بگذارند و وقتی زنان غمگین هستند آنها را درك  كرده و عشق و  علاقه خود را بیان كنند. اما جالب است بدانید در این تحقیق یكی از ویژگی‌های مرد ایده‌آل از نگاه زنان این است كه مرد مرتب با مادرش تماس تلفنی داشته باشد و از او باخبر باشد! این گروه از مردان هم باید توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشند، هم بتوانند سنگ‌صبور همسران خود باشند و هم احساسات زنان را درك كنند و رمانتیك باشند. در این قسمت شاید بتوان یك نتیجه كلی گرفت: زنان به مردانی گرایش دارند كه نقش حامی و پشتیبان و همراه آنها را به‌طور دائم و همراه با‌هم داشته باشند.

به خودتان نمره بدهید

در جدول زیر می‌توانید 30 صفتی را كه 2000 زن به‌عنوان صفات «مرد ایده‌آل» معرفی كرد‌ه‌اند بخوانید:

1- قد حدود 180 سانتی‌متر

2- بدن ورزیده و عضلانی

3- چشمان قهوه‌ای

4- موهای كوتاه مشكی

5- خوش‌لباس و علاقه‌مند به هماهنگ‌كردن لباس‌ها

6- سیگار نكشد

7- اعتیاد نداشته باشد

8- شلوار جین، پیراهن مردانه آزاد و تی‌شرت یقه 7 زیر آن بپوشد

9- طی 17 دقیقه بتواند كاملا حاضر شود

10- با كلاس و باشخصیت باشد

11- دوست داشته باشد صاحب فرزند شود

12- ماهی 10 میلیون‌تومان درآمد داشته باشد

13- خرید كردن را دوست داشته باشد

14- رژیم غذایی خاصی نداشته باشد (مثلا صرفا گیاه‌خوار نباشد)

15- صورتش تمیز باشد

16-  از تماشای مجموعه‌های تلویزیونی فراری نباشد

17- تماشای فوتبال را دوست داشته باشد

18- دارای هیكل بیش از حد برجسته (الگوی بدنسازی) نباشد

19- اتومبیل آئودی داشته باشد

20- دارای تحصیلات دانشگاهی باشد

21- درآمدش از همسرش بیشتر باشد

22- بتواند شوخی كند و به شوخی‌های دیگران بخندد

23- وقتی همسرش ناراحت است نسبت به این موضوع حساس باشد

24- فقط وقتی به همسرش بگوید «دوستت دارم» كه واقعا این احساس را داشته باشد

25- اگر به زنی دیگر نگاه كرد آن را تكذیب نكند

26- گواهینامه رانندگی داشته باشد

27- شناكردن بلد باشد

28- بتواند دوچرخه‌سواری كند

29- بتواند پنچرگیری كند

30- به طور منظم با مادرش تماس تلفنی داشته باشد و از حال او باخبر باشد.

نكته پس از اعلام نتایج این پژوهش بیش از 6700 مرد در سایت شركت به خودشان نمره دادند كه مرور آن می‌تواند جالب باشد.

نمره بین یك تا 5: 4درصد

نمره بین 6 تا 10: 5درصد

نمره بین 11 تا 15: 16درصد

نمره بین 16تا 20: 32درصد

نمره بین 21 تا 25: 30درصد

نمره بین 26 تا 30: 13درصد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر