موضوعات وبسایت : اخبار و حواشی هنرمندان
تست شخیصت شناسی

جذاب ترین مدل های مرد دنیا

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 19:08

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان جذاب ترین مدل های مرد دنیا را مطالعه خواهید کرد.

برترین‌ها: اگرچه مدل های مرد همچون مدل های زن جنجال آفرین و شناخته شده نیستند اما حضوری بسیار تاثیرگذار و انکار نشدنی در صنعت مد و فشن دارند. دنیای مد و لباس بههمان اندازه که برای خانم ها جذاب است، برای آقایان نیز جذابیت دارد، از این رو مدل های مشهوری را می بینیم که پابه پای زنان در این زمینه مشغول فعالیت می باشند. اگر دوست دارید که با بهترین مدل های مرد جهان آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تست شخیصت شناسی

دیوید گندی

دیوید گندی «David Gandy» بی شک یکی از جذاب ترین مدل های مردانه در جهان به حساب می آید. نه تنها اندام، بلکه چهره او نیز بسیار تراشیده و زیباست. گندی را Dolce Boy می نامند از این رو که به خاطر کمپین تبلیغاتی Dolce & GABBANA مشهور شده است. این مدل انگلیسی که کار خود را از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز کرده، در فعالیت های خیرخواهانه و تجاری نیز بسیاری فعال است.

1793542_784.jpg


الیور کشیر

الیور کشیر «Oliver Cheshire» با آن استخوان‌های برجسته گونه اش، یکی از جذاب‌ترین مانکن‌ها در جهان شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که او تیپی اسپورت بزند یا کت و شلوار مردانه به تن کند، این مدل ۳۰ ساله در هر مدل لباسی زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. بی شک می‌تواند گفت که او الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از مردان در لباس پوسشیدن به حساب می‌آید.

1793543_693.jpg


جوهانس هويبل

جوهانس هويبل «Johannes Huebl» در صنعت مادلینگ همیشه در کنار الیویا پالرمو دیده می شود. در واقع این دو زوج های مادلینگ شناخته می شوند. همین موضوع جذابیت و برتری او را نسبت به دیگر مدل ها ثابت می کند. او، برخلاف بسیاری از مدل های دیگر، استایل شخصی و منحصر بفرد خود را دارد که در کل جهان نیز مشهور شده است.

1793544_632.jpg


لاکی بلو اسمیت

لاکی بلو اسمیت «Lucky Blue Smith» مدل، بازیگر و موسیقی دان اهل ایالات متحده آمریکا است که استعدادش در ۱۰ سالگی کشف شد و در ۱۲ سالگی به عنوان یک مدل کار خود را شروع کرد. شهرت او بیشتر به خاطر مو‌های بلوند و چشمان آبی اش است. او با برند‌های مشهوری همکاری کرده و اکنون به عنوان یکی از برترین مدل‌های اینستاگرام شناخته می‌شود.

1793545_912.jpg


شان اپرای

شان اپرای « Sean O’Pry» مانکن آمریکایی است که در ۱۷ سالگی، توسط نل مارین که عکس ‌های جشن فارغ التحصیلی او را در مای ‌اسپیس دیده بود، کشف شد. او تاکنون با برچسب ‌های مهمی مانند کلوین کلاین، جورجو آرمانی، ورساچه، رالف لورن، جان‌ فرانکو فرره، آرمانی، مارک جیکوبز و... همکاری کرده است. اپرای توسط فوربز به عنوان موفق‌ ترین مدل مرد جهان در سال ۲۰۰۹ معرفی شد.

1793546_597.jpg


بیلی هاکسلی

استایل بیلی هاکسلی «Billy Huxley» با مانکن های دیگر تفاوت های فاحشی دارد. چهره، مدل ریش، تتوی بدن و استایل مدرن اش، او را از مانکن های دیگر جدا کرده است. او در حال حاضر یکی از بهترین و مشهورترین مدل های جهان به حساب می آید.

1793547_908.jpg


جن کرتاخارنا

جن کرتاخارنا « Jon Kortajarena» یکی از مشهورترین مدل های اسپانیایی در جهان است. جدا از استخوان برجسته گونه و ابروهای پر پشت اش، او اندام زیبایی نیز دارد که در هر لباسی به زیبایی به چشم می آید. او مدل مشهور برند تام فورد است و با بسیاری از برندهای لوکس نیز همکاری کرده است.

1793548_549.jpg


مارلون تیکسیرا

مارلون تیکسیرا «Marlon Teixeira» مدل برزیلی ست که در جنوب آمریکا متولد شده است. به لطف اندام ورزیده، چشمان گیرا و استایل منحصر بفردش، او یکی از مشهورترین مدل های جهان است.

1793549_558.jpg


گیلز ساتیراند

گیلز ساتیراند «Gilles Souteyrand» اهل فرانسه و ۴۰ سال سن دارد. علاوه بر جذابیت ظاهری، او همیشه لبخند زیبایی بر لب دارد که بر محبوبیت اش افزوده است. او با استایل خاص اش، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. گیلز در حال حاضر یکی از بهترین ستاره‌ها در صنعت مد و فشن به حساب می‌آید.

1793550_974.jpg


هو بینگ

هو بینگ «Hu Bing» به مدت ۲۵ سال است که در چین مشغول کار مادلینگ می‌باشد. جذابیت او از زمانی که پا به این حرفه گذاشته، نه تنها کم نشده، بلکه رفته رفته بیشتر هم شده است. او علاوه بر حرفه مادلینگ، در زمینه خوانندگی، کارگردانی و طراحی نیز فعالیت دارد. او در حال حاضر به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های جهان شناخته می‌شود.

1793551_272.jpg


جیمی دورنان

جیمی دورنان « Jamie Dornan» قبل از زمانی که در فیلم « 50 Shades of Grey» بدرخشد، به عنوان یکی از مدل های جذاب شناخته می شد. او پیشنهادهای زیادی از معتبرترین برندهای جهان برای کار مادلینگ دریافت کرده، که توانایی و جذابیت ظاهری او را ثابت می کند. او به عنوان یکی از مدل های موفق برای کمپین تبلیغاتی کلوین کلاین شناخته می شود.

1793552_520.jpg

منبع: thetrendspotter

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر